Jelentősen nőtt a T-Online profitja
A Deutsche Telekom csoporthoz tartozó T-Online
üzemi eredménye (EBIDTA) 117,7 millió euró lett; bevételei 13 százalékkal 488,8
millió euróra nőttek. A T-Online bejelentette, hogy nagysebességű internetszolgáltatása
280 ezer új előfizetőt vonzott, így annak már összesen 2,44 millió előfizetője
van. A társaság a jelek szerint komoly eredményt ért el azzal, hogy a
szélessávú előfizetések negyedik negyedéves lassulása után megnövelte marketing
kiadásait. "Szélessávú offenzívánk meghozta az első eredményeket" - nyilatkozta
a T-Online vezérigazgatója, Thomas Holtrop.
A T-Online a múlt héten a vevők számának újfajta
számítási módját vezette be, hogy átláthatóbbá tegye felhasználói bázisának átláthatóságát.
Az újfajta osztályozás szerint a 13,4 millió ügyfél 38 százaléka nem fizet havi
előfizetési díjat, míg 30 százalékuk, mintegy 4,1 millió felhasználó az elmúlt
hónapban egyetlen alkalommal sem lépett fel az internetre.
A Reuters által megkérdezett elemzők 94,2 millió
euró EBITDA-eredményre számítottak, 505,4 millió euró bevételt, 63,6 millió
euró adózott eredményt vártak. A csoport adózott eredménye 79,3 millió euró
lett, de ebben az emelkedésben nagy szerepe volt a számviteli rendszer
megváltozásának.
A T-Online idén 14 százalékot vesztett
értékéből, mert jelentős volt az aggodalom a szélessávú internet előfizetések
számának növekedését illetően; az ágazati index eközben két százalékkal jutott
magasabbra. A papír árfolyama jelenleg 9,21 euró, 4,42 százalékkal magasabb a
tegnapinál; a részvény éves minimuma 6,94 euró, maximuma 11,95 euró volt;
történetéhez azonban hozzátartozik, hogy öt évvel ezelőtt 40 euró felett is
jegyezték.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
Reprezentatív kutatás a magyarok klímavásárlási szokásairól
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
AOMEI Partition Assistant Standard Edition 10.4.0
Az ingyenes partíciókezelő program képes a partíciónkat átméretezni, másolni, egy partíciót külön részekre osztani, klónozni, törölni stb.
Screamer Radio 2.8884.18519.0 (2024-04-28)
A Screamer Radio segítségével több ezer online rádiócsatorna műsorából válogathatunk, ezekből lehetőségünk van kedvencek létrehozására. A különböző csatornák között kereshetünk név, műfaj vagy ország szerint is.
Titkosítási tanácsok a Kingstontól
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.