ITDH: e-kereskedelmi tanácsadás

forrás Prim Online, 2004. június 18. 10:00
Az ITDH az eMarket Services magyarországi kontaktpontja lett. A nemzeti kontaktponttá válás az ITDH új szolgáltatásának, az e-kereskedelmi tanácsadásnak az indulását is jelenti.
Az ITDH segítséget nyújt már exportáló, ám új lehetőségeket kereső, illetve a külpiaci megjelenést még csak fontolgató vállalatok részére

  • a megfelelő internetes kereskedelmi megoldás kiválasztásában;
  • e-kereskedelmi stratégia kialakításában;
  • az esetlegesen felmerülő problémák megoldásában.

Az eMarket Services egy nemzetközi nonprofit projekt, amelyet Ausztrália, Dánia, Hollandia, Izland, Norvégia, Olaszország, Spanyolország, Svédország, valamint Új-Zéland kereskedelemfejlesztési ügynökségei működtetnek. A nemzetközi együttműködés célja, hogy segítséget nyújtson a kis- és középvállalatoknak az internetes kereskedelmi platformok és e-piacterek használatában. Az Európai Unió Bizottsága 2004. január elsejétől társfinanszírozóként két évre szintén belépett a projektbe, ezzel az eMarket Services az EU hivatalos e-piactér információs portáljává vált.
Kulcsszavak: e-business ITDH

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50