Vemsoft hitelkezelési rendszer a K&H Banknál
Az integrált szoftver segítséget nyújt a külső, workout partnerekkel való együttműködésben, és egyidejűleg a Basel II. egyezmény előírásai jelentős részének teljesítésében nyújt segítséget.
A 2005 legelejére tervezett, teljes körű átadással a munka természetesen nem ér véget - hangsúlyozta Petőh Gyula. Az informatika, a biztonság és általában a bankélet egyre dinamikusabban fejlődik, a piac elvárásai folyamatosan nőnek. A K&H Bank csak úgy őrizheti meg az évek során kiharcolt kedvező piaci pozícióját, ha ezeknek a kihívásoknak nem csak igyekszik maradéktalanul megfelelni, de elébe is megy. Ehhez pedig informatikai infrastruktúráját is időről időre fejlesztenie kell, nem beszélve a kiépült egységes, de összetett rendszer karbantartásáról. Ezért együttműködésük a Vemsoft Kft.-vel jelentős állomásához érkezik ugyan, de semmiképpen sem ér véget. Mint a főosztályvezető elmondta, jó döntés volt hogy hazai céget választottak, és az együttműködés kifejezetten eredményes volt.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- 1,1 millió dolláros banki csalás
- Egyedi fejlesztésű banki szoftver – Montana módra
- Azonosítatlan ügyfélszükségletek gátolják a bankoknál a forgalomnövekedést
- Raiffeisen + HP: Magyarország legnagyobb AMD-alapú PC eszközparkja
- A pénzintézetek az adatminőséget a kockázatkezelés kulcskérdésének tekintik
- A bankok elavuló számítógépes alaprendszereik átalakítására készülődnek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.