Webes adatelemzési megoldás a SAS-tól
A SAS Web Analytics teljes körűen integrálja a SAS 9 analitikai funkcióit, illetve együtt tud működni a SAS Customer Intelligence megoldásokkal, például a SAS Marketing Automation 4 verziójával. A SAS Web Analytics adatbányászati funkciója segítségével felismeri a trendeket, ezáltal lehetővé teszi az internetes ügyfelek jobb kezelését. Az online csatornából származó adatok bekerülnek az összes értékesítési csatornát lefedő, teljes körű ügyféladat-tárházba, így gyorsan felismerhetővé válik, hogyan javítható a nyereségesség és a szolgáltatás.
Kapcsolódó cikkek
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- A távközlési és pénzügyi szektorra fókuszál hazánkban a Teradata
- Hurrikán-előrejelzés SAS-szoftverrel
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.