Webes adatelemzési megoldás a SAS-tól

forrás Prim Online, 2004. június 29. 18:20
A SAS bejelentette SAS Web Analytics megoldását, mely az egyik legátfogóbb a jelenleg kapható, e-kereskedelmet támogató informatikai megoldások közül. A SAS Web Analytics rendelkezik a SAS Customer Intelligence operatív ügyféladat-elemzési szoftver képességeivel az online értékesítési csatornákon, és ennek során minden egyes ügyfél-interakcióhoz biztosítja az teljes körű ügyfélnézetet. A SAS Web Analytics megoldást alkalmazó vállalatok könnyen azonosíthatják ügyfeleiket és megérthetik azok preferenciáit, ezen információik alapján pedig növelhetik ügyfeleik elégedettségét, vagyis kötődésüket a vállalathoz, ami végül jelentős mértékben javítja a vállalat eredményét.
A SAS Web Analytics az üzleti és az informatikai felhasználókat helyezi a középpontba: a webes adatkezelést kombinálja az ügyfélszolgálati rendszerek és a korszerű webes analitikák adataival. A folyamat résztvevői számára szerepkör specifikus kimutatás-készítő rendszer biztosítja a szükséges információkat.

A SAS Web Analytics teljes körűen integrálja a SAS 9 analitikai funkcióit, illetve együtt tud működni a SAS Customer Intelligence megoldásokkal, például a SAS Marketing Automation 4 verziójával. A SAS Web Analytics adatbányászati funkciója segítségével felismeri a trendeket, ezáltal lehetővé teszi az internetes ügyfelek jobb kezelését. Az online csatornából származó adatok bekerülnek az összes értékesítési csatornát lefedő, teljes körű ügyféladat-tárházba, így gyorsan felismerhetővé válik, hogyan javítható a nyereségesség és a szolgáltatás.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14