A lastminute.com felvásárolta konkurensét
MTI Sajtóadatbank, 2004. július 1. 09:17
A brit lastminute.com internetes utazási szolgáltatásokat nyújtó vállalkozás felvásárolja német konkurensét, a lastminute.de-t.
A brit cég saját közlése szerint 46,7 millió eurót fizet a német vállalatért, amiből 24 millió készpénz fizetéssel egyenlít ki, a fennmaradó részt pedig új részvények kibocsátásával fedez.
Ezzel a vétellel az on-line utazási piac vezető társasága jön létre, és jut meghatározó szerephez a legnagyobb európai utazási piacon, Németországban a túraajánlatok, a hotelszoba és a légiforgalmi jegyek eladásánál.
Brent Hoberman, a lastminute.com vezetője arra számít, hogy a német vállalattal kibővülő csoport az idén 150 millió eurót is meghaladó forgalmat fog lebonyolítani. Együttesen a legnagyobb utazási ajánlattal rendelkeznek majd Németországban és ajánlataikkal megcélozzák az utazási irodákat és közvetlenül a fogyasztókat is.
A lastminute.de és a lastminute.com portáloldalak az interneten ezután is párhuzamosan fognak működni.
Ezzel a vétellel az on-line utazási piac vezető társasága jön létre, és jut meghatározó szerephez a legnagyobb európai utazási piacon, Németországban a túraajánlatok, a hotelszoba és a légiforgalmi jegyek eladásánál.
Brent Hoberman, a lastminute.com vezetője arra számít, hogy a német vállalattal kibővülő csoport az idén 150 millió eurót is meghaladó forgalmat fog lebonyolítani. Együttesen a legnagyobb utazási ajánlattal rendelkeznek majd Németországban és ajánlataikkal megcélozzák az utazási irodákat és közvetlenül a fogyasztókat is.
A lastminute.de és a lastminute.com portáloldalak az interneten ezután is párhuzamosan fognak működni.
Kapcsolódó cikkek
- Levelezőszolgáltatást indított a Lánglovagok.hu
- Közösségi oldal Corel-használóknak
- Új generációs webtechnológiát integrál az Arcus
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Handabandázik a T-Online
- Google: a weboldalak tizede veszélyes kódot tartalmaz
- Magyar a legjobb európai webkettes oldalak között
- Magyar portál az EU web 2-es versenyében
- Pont ahol lenni kell
- A közismert weboldalak nagy része sebezhető
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
2024. május 3. 14:41
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
2024. május 3. 13:04
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36