Magyar védelmi cégek integrálása a nemzetközi hadiipari e-kereskedelembe
Új ellentételezési megállapodás - GKM, Epicos
Az Epicos egy nemzetközileg is elismert, haditechnikai beszerzésekre és offsetre szakosodott vállalatok között működő e-kereskedelmi portált működtet. Csillag István elmondta: a kormány egy később kötendő ellentételezési szerződés során fizeti meg a projekt ellenértékét. Szabó Sándor, a tárca befektetési főosztályának főosztályvezető-helyettese az MTI-nek elmondta: ehhez az szükséges, hogy találjanak egy olyan partnercéget, amellyel már van ellentételezési megállapodás. Ez a cég fizeti ki az Epicosnak a jelenleg aláírt projekt ellenértékét és ezért a kormánytól "ellentételezési pontokat" kap. A főosztályvezető-helyettes szavai szerint nyáron megkezdődik a társaságok kiválasztása és várhatóan a jövő évben már mind a 80 érintett magyar védelmi cég elérhető lesz az interneten.
Christian Hadjiminas elmondta: a projekt lényeges eleme a magyarországi vállalatok integrálása a világ vezető hadiipari cégei által működtetett elektronikus beszállítói rendszerbe, az Exostarba. Hozzátette: Magyarország negyedikként csatlakozott a projekthez, amely jelentősen növeli a versenyképességét ezen a téren.
A GKM közlése szerint a résztvevő magyarországi vállalkozások új technológiákat is kapnak és ezek használatára betanítják őket. Az együttműködés révén lényegesen több információhoz jutnak, kapcsolatteremtő képességük és marketing munkájuk is számottevően javulhat.
Az Exostar egy elektronikus kereskedelmi és üzleti megoldásokat szolgáltató cég, amelyet a 400 milliárd dolláros űrhajózási és védelmi ipar révén és számára építettek ki. Az Exostar a gyártók, a beszállítók és a vevők között teremt kapcsolatot egy magas biztonsági fokkal rendelkező virtuális piactéren.
Az Epicost 2000 októberében hozta létre az űrhajózási és védelmi ipari szektorban több mint húszéves tapasztalattal rendelkező szakemberek egy csoportja. Az Epicos tevékenysége ma 30 országra terjed ki, ez 2004 végéig a tervek szerint elérheti a negyvenet.
Kapcsolódó cikkek
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- GKM: a mobilkoncesszió meghosszabbításának feltétele a szélessávú lefedettség növelése
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Állítólag 5 millió e-mail tűnt el a Fehér Ház hivatalos levelezéséből
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.