Új HP márkaszerviz: kibővült szolgáltatások, ügyfélközpontú gondolkodás
A nem garanciális javítások esetében az árajánlat az esetek túlnyomó részében a HP által kifejlesztett „egységáras javítás” árait tartalmazza, ami kifejezetten előnyös lehet az aránylag alacsonyabb értékű, de magas szervizköltségű készülékek esetében. E megoldás előnye a javítás után igénybe vehető egyéves garancia.
A tervek között szerepel az ügyfélkártya rendszer bevezetése, amely tovább gyorsíthatja és egyszerűsítheti a szervizkiszolgálást, mivel a kártya már magában hordoz minden lényeges korábbi információt.
Kapcsolódó cikkek
- Új kereskedői csapat a HP-nál
- A Noreg is csatlakozott a HP Software Business Partner Programjához
- Integris-Rendszerház az Év Szoftver Partnere
- A HP kinevezte új vállalati kommunikációs igazgatóját
- HP: Integris-Rendszerház az Év Szoftver Partnere
- A HP-főnök lett a Vodafone Magyarország vezérigazgatója
- Távozik tisztségéből a HP Magyarország vállalati kommunikációs igazgatója
- Új kiemelt ügyfélmenedzser a HP Magyarország Államigazgatási Üzletágánál
- A HP Magyarország nyerte el a Cisco "Megoldás Partnere" díját
- BorsodChem: Nagyszabású informatikai fejlesztés a HP segítségével
A Deloitte és az AWS együtt akarja átterelni a felhőbe az afrikai és a közép-európai országok vállalatait
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.