Az SAP nemzetközi ügyféltámogatási központot nyitott Kínában

forrás Prim Online, 2004. október 4. 17:26
Az SAP által szeptember 15-én bemutatott új nemzetközi ügyféltámogatási központja (SAP Global Support Center, GSC) tovább bővíti a vállalat nemzetközi támogatóhálózatát. Az Ázsia csendes-óceáni régiójában, azon belül is Kínában, Japánban és Koreában tevékenykedő ügyfelek a jövőben a kínai Dalianban létrehozott GSC China közvetítésével vehetik majd igénybe az SAP szolgáltatásait és támogatási konstrukcióit.
A térségben több mint 4200 cég élvezi majd a központ előnyeit és az SAP magasan képzett munkatársai által helyi nyelveken nyújtott támogatást. Az Írország, Spanyolország, Ausztria és India területén már működő ügyféltámogatási központokhoz csatlakozó GSC China az SAP a hét minden napján, napi 24 órában elérhető szolgáltató és támogatóhálózata, az SAP® Active Global Support részeként kezdi meg működését.

A létesítménynek otthont adó Dalian város Kína északkeleti részének fontos ipari és kereskedelmi központja. A 10 millió eurós beruházással elindított GSC China több mint 130 kínai, japán, koreai és angol anyanyelvű szakemberrel nyitotta meg kapuit, de a munkatársi állomány a kiszolgált ügyfelek számának növekedésével párhuzamosan tovább bővíthető. A régi SAP-dolgozókból és újonnan felvett munkatársakból álló, soknemzetiségű csapat a szoftveréletciklus valamennyi fázisát (tervezés, bevezetés, üzemeltetés, frissítés, karbantartás) lefedő, proaktív szolgáltatásokkal és támogatással - on-line figyelőszolgálattal, problémamegoldással, távkarbantartással és tudástranszferrel - áll az ügyfelek rendelkezésére, és próbálja hozzásegíteni őket SAP®-megoldásaik teljesítményének optimalizálásához.
Kulcsszavak: központ SAP

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14