T-Systems-Siebel: hosztolt CRM szolgáltatás európai vállalkozások részére

forrás Prim Online, 2004. október 21. 11:45
A Siebel Systems és a T-Systems ma jelentette be azt a megállapodást, amely szerint a T-Systems 2005 februárjától kezdve hosztolt CRM megoldásokat biztosít németországi, ausztriai, svájci, csehországi, magyarországi, lengyelországi, szlovákiai, horvátországi és oroszországi vállalkozásoknak.
A hosztolt CRM segítségével a T-Systems teljeskörű értékesítési, marketing-, szolgáltatási és analitikai funkciók révén minden társasági méretre vonatkozó erőteljes megoldást biztosít az ügyfelek szerzéséhez, megtartásához és támogatásához.

A Siebel CRM OnDemand segítségével működő és a T-Systems által szállított hosztolt CRM fix havi és felhasználónkénti áron elérhető. A hosztolt CRM megoldás gyorsan, könnyen és biztonságosan beindítható a társaság meglévő informatikai infrastruktúrájában. A próbavásárlók a Siebel CRM OnDemand rendszer T-Systemsre igazított változatának béta-tesztelését 2005 januárjától kezdik meg. A T-Systems Németországban 2005 februárjában kezdi meg a rendszer forgalmazását és támogatását. A hosztolt CRM az év során később rendelkezésre áll majd Ausztriában, Svájcban, Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, Horvátországban és Oroszországban.

A hosztolt CRM-et gyorsan lehet biztosítani az új felhasználóknak, mivel a T-Systems nagy teljesítményű hálózatának segítségével biztosítják. A hosztolt CRM teljesítésének megbízhatóságát és sebességét tovább fokozza a T-Systems 32 redundáns, igen biztonságos és nagy rendelkezésre állást és garantált szolgáltatási szintet biztosító németországi adatközpontjában az üzleti alkalmazások üzemeltetése és kezelése során szerzett kiterjedt tapasztalata is. A Siebel helyszíni megoldását a T-Systems 2000 alkalmazottja már használja is.

A hosztolt CRM teljesen önálló megoldásként is használható, de zökkenőmentesen lehet integrálni a Siebel Systems iparági vezető helyszíni CRM megoldásaival is. A vállalkozások gyorsan és könnyen tudnak erőteljes CRM kapacitást kiterjeszteni leányvállalataikra, regionális értékesítési irodáikra, csatornapartnereikre és terjesztőikre, ha a hosztolt CRM megoldást a Siebel Systems helyszíni CRM megoldásával társítják. A cég dönthet úgy, hogy CRM-rendszerét hosztolt környezetben, a T-Systemsnél, a saját telephelyén, vagy e kettő kombinációjában futtatja.
Kulcsszavak: Siebel T-Systems CRM

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59