Tíz hónap alatt megduplázta látogatói számát az [origo] bevásárlóközpont

forrás Prim Online, 2004. november 8. 14:01
Az [origo] online áruháza egyre népszerűbb az internetezők körében: jelenleg átlagosan ötezren látogatják naponta, ami duplája a januárban mért adatoknak. Az év folyamán egyenletesen nőtt a bevásárlóközpont virtuális boltjainak száma, így a vásárlók ma már több mint 100 cégnek - köztük világmárkák kereskedőinek - 30000 termékajánlatából válogathatnak az interneten. Egy-egy vásárlás értéke átlagosan 10-16000 forint, és kedvező tendencia, hogy az emberek az internetes vásárlásra egyre fogékonyabbak kisebb, hétköznapi szükségleteik kielégítése esetén is.
A bevásárlóközpont sikeréhez nagyban hozzájárul, hogy szorosan együttműködik a szintén az Axelero által üzemeltetett [origo]-val. A webboltok tulajdonosai kedvező konstrukciókban ajánlhatják termékeiket a portál erre a célra fenntartott felületein - például a cikkek alatt elhelyezett dobozokban, vagy az [origo] címoldalán látható „Rendeljen!” boxban -, valamint az áruház közel 28000 regisztrált felhasználójának havi rendszerességgel küldött hírlevélben. A kereskedők így nem elszigetelten, hanem egy nagy látogatottságú központi rendszeren keresztül juttathatják el ajánlataikat a potenciális érdeklődőkhöz, megsokszorozva ezzel az értékesítés sikerét.
Kulcsszavak: e-commerce Origo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36