Alkalmazás az apróhirdetések közlésének felgyorsításához

forrás Prim Online, 2004. november 17. 11:20
Az SAP for Media ágazati megoldáscsomag új alkalmazásával a lapkiadó vállalatok - fontos üzleti folyamatukat ésszerűsítve - a megrendeléstől a fizetésig kézben tarthatják az apróhirdetések közlésének folyamatát.
Az SAP Classified Advertising Management olyan átfogó, call centeres alapokra épülő megoldás, amely egyetlen szabványos felületen egyesíti a szöveges és képes apróhirdetésekhez kapcsolódó, hagyományosan több szoftverrel végzett tartalomkezelési és üzleti folyamatokat. Az alkalmazást a The Washington Post szerkesztőségében finomra hangolták és tesztelték, ahol várhatóan 2005 derekán kezdik majd használni az éles napi működésben. A globális piacon 2005-től kapható SAP Classified Advertising Management jól kiegészíti az SAP korábbi reklámkezelő szoftvereit. A bejelentésre az október 11-14. között megrendezett IfraExpo 2004 szakvásár keretében, Amszterdamban került sor, ahol az SAP működés közben is bemutatta az új alkalmazást az érdeklődőknek.

Az apróhirdetésekkel is foglalkozó médiatársaságoknak a lehető legtöbb ügyfelet kell kiszolgálniuk minél rövidebb idő alatt, és több folyamatot kell párhuzamosan futtatniuk ahhoz, hogy meg tudjanak felelni a szigorú hirdetésfeladási határidőknek. A tervezési és pénzügyi munkafolyamatokat szorosan integráló SAP Classified Advertising Management "egykapus" megoldást biztosít a reklámmunkatársak és a call center dolgozói számára a teljes folyamat kezeléséhez, ami komoly előnyt jelent az időérzékeny telefonos ügyfélkommunikáció során.

A könnyen kezelhető alkalmazás funkcionalitása a teljes munkafolyamatot lefedi: a szöveges és képes apróhirdetési reklámhelyek értékesítését, a megrendelések feldolgozását és a hirdetések megfelelő kiadványhoz/lapszámhoz rendelését éppúgy, mint a tartalomkészítést, az elrendezés megtervezését (a grafikák és fotók elhelyezését) és a tartalom nyomdai kivitelező rendszerre küldését, vagy az elszámolást és a hirdetés próbanyomatát is tartalmazó ügyfélszámla elkészítését.

Az SAP Classified Advertising Management segítségével a médiatársaságok egy alkalmazásban foghatják össze az apróhirdetések kezelésével kapcsolatos összes folyamatot, így csökkenthetik környezetükben a karbantartást igénylő interfészek és különálló rendszerek számát, valamint lefaraghatják teljes rendszerköltségüket (TCO). Az alkalmazás standard interfészeket biztosít a különböző szállítók nyomdai rendszereihez.

Az SAP a The Washington Post üzleti folyamatai alapján dolgozta ki apróhirdetés-kezelő megoldását. Az amerikai napilap 2003 novemberében kezdte meg az új alkalmazás tesztelését.

Az alkalmazás az SAP for Media csomagban már jó ideje elérhető ügyfél-interakciós központ funkcióira épül. A tranzakciók kezelését támogatató központ átfogó képet ad a reklámmunkatársaknak az ügyféladatokról és a megrendelésekről, valamint kiterjedt funkcionalitást biztosít számukra az ügyféltörténet és az ügyfélprofil követéséhez. További képességei közül említést érdemel az automatikus telefonos disztribúció, a számítógépes telefónia támogatása, és a kapcsolt értékesítési (up-selling) lehetőségek automatikus jelzése. Az adminisztrációs munkatársak bármikor ellenőrizhetik az aktuális díjszabást, az egyes ügyfelek hitelkereteit, becsléseket készíthetnek a megrendelésekkel kapcsolatban és többféle fizetési módszert is kezelhetnek.

A reklámértékesítés, az ügyfélszerzés és a határidő-követés támogatása mellett az SAP Classified Advertising Management a nyomtatott sajtót és az internetet egyaránt lefedő, rugalmas, többcsatornás médiaprogramok kidolgozását is lehetővé teszi a call center munkatársai számára. Az alkalmazás más funkciói segítségével az egyéni és üzleti felhasználók (pl. ingatlanügynökségek vagy használt autójukat értékesíteni kívánó magánszemélyek) reklámügyintéző bevonása nélkül, az interneten is feladhatják apróhirdetéseiket. Az apróhirdetések online megrendelésén és megfogalmazásán túl az ügyfelek a számlázási és költséginformációkat is ellenőrizhetik, valamint online illetve nyomtatott apróhirdetéseik megjelenési időpontjait is beállíthatják.
Kulcsszavak: média SAP

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt

A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.

2024. május 18. 12:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59