Alkalmazás az apróhirdetések közlésének felgyorsításához
Az apróhirdetésekkel is foglalkozó médiatársaságoknak a lehető legtöbb ügyfelet kell kiszolgálniuk minél rövidebb idő alatt, és több folyamatot kell párhuzamosan futtatniuk ahhoz, hogy meg tudjanak felelni a szigorú hirdetésfeladási határidőknek. A tervezési és pénzügyi munkafolyamatokat szorosan integráló SAP Classified Advertising Management "egykapus" megoldást biztosít a reklámmunkatársak és a call center dolgozói számára a teljes folyamat kezeléséhez, ami komoly előnyt jelent az időérzékeny telefonos ügyfélkommunikáció során.
A könnyen kezelhető alkalmazás funkcionalitása a teljes munkafolyamatot lefedi: a szöveges és képes apróhirdetési reklámhelyek értékesítését, a megrendelések feldolgozását és a hirdetések megfelelő kiadványhoz/lapszámhoz rendelését éppúgy, mint a tartalomkészítést, az elrendezés megtervezését (a grafikák és fotók elhelyezését) és a tartalom nyomdai kivitelező rendszerre küldését, vagy az elszámolást és a hirdetés próbanyomatát is tartalmazó ügyfélszámla elkészítését.
Az SAP Classified Advertising Management segítségével a médiatársaságok egy alkalmazásban foghatják össze az apróhirdetések kezelésével kapcsolatos összes folyamatot, így csökkenthetik környezetükben a karbantartást igénylő interfészek és különálló rendszerek számát, valamint lefaraghatják teljes rendszerköltségüket (TCO). Az alkalmazás standard interfészeket biztosít a különböző szállítók nyomdai rendszereihez.
Az SAP a The Washington Post üzleti folyamatai alapján dolgozta ki apróhirdetés-kezelő megoldását. Az amerikai napilap 2003 novemberében kezdte meg az új alkalmazás tesztelését.
Az alkalmazás az SAP for Media csomagban már jó ideje elérhető ügyfél-interakciós központ funkcióira épül. A tranzakciók kezelését támogatató központ átfogó képet ad a reklámmunkatársaknak az ügyféladatokról és a megrendelésekről, valamint kiterjedt funkcionalitást biztosít számukra az ügyféltörténet és az ügyfélprofil követéséhez. További képességei közül említést érdemel az automatikus telefonos disztribúció, a számítógépes telefónia támogatása, és a kapcsolt értékesítési (up-selling) lehetőségek automatikus jelzése. Az adminisztrációs munkatársak bármikor ellenőrizhetik az aktuális díjszabást, az egyes ügyfelek hitelkereteit, becsléseket készíthetnek a megrendelésekkel kapcsolatban és többféle fizetési módszert is kezelhetnek.
A reklámértékesítés, az ügyfélszerzés és a határidő-követés támogatása mellett az SAP Classified Advertising Management a nyomtatott sajtót és az internetet egyaránt lefedő, rugalmas, többcsatornás médiaprogramok kidolgozását is lehetővé teszi a call center munkatársai számára. Az alkalmazás más funkciói segítségével az egyéni és üzleti felhasználók (pl. ingatlanügynökségek vagy használt autójukat értékesíteni kívánó magánszemélyek) reklámügyintéző bevonása nélkül, az interneten is feladhatják apróhirdetéseiket. Az apróhirdetések online megrendelésén és megfogalmazásán túl az ügyfelek a számlázási és költséginformációkat is ellenőrizhetik, valamint online illetve nyomtatott apróhirdetéseik megjelenési időpontjait is beállíthatják.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.