Védett fogyasztók

1999. október 1. 22:38
Fogyasztóvédelemmel is bővül a jövőben a Hírközlési Főfelügyelet profilja. A HíF szerepének tisztázásáról és az erre való felkészülésről tartottak vitafórumot szeptember 23-án, \
Hazánkat az elmúlt években elárasztották a korszerű technikai vívmányok és a különlegesebbnél különlegesebb távközlési szolgáltatások, miközben a magyar lakosság műszaki, jogi és szabályozási ismeretei még mindig Puskás Tivadar korának szintjén állnak. E gondolatokkal Varjú Gyula, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség főtanácsosa arra akart utalni vitaindítójában, hogy a felhasználók nincsenek (nem is lehetnek) tisztában az egyes eszközök működésével és a szolgáltatások műszaki hátterével, ezért esetleges panasztételkor mintha nem egymás nyelvén beszélne az ügyintéző és az ügyfél.

Persze nem biztos, hogy mindig a fogyasztónak van igaza, de amikor nincs, akkor a műszaki és jogi terminus technicusokban megfogalmazott magyarázatból sem érti, hogy miért. Gyakran panaszkodnak, hogy a távközlési szolgáltató akkor is felszámolja a kapcsolási és beszélgetési díjat, amikor nem is beszélgettek. Ennek oka, hogy a hívó ugyan nem vette fel a kagylót, de vagy az üzenetrögzítő, vagy a fax \

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50