FlexFon - új telekommunikációs szolgáltató jelent meg a piacon
A társaságot 2004-ben hozták létre 3 millió forint alaptőkével, s a hasonló tevékenységet folytató, 1999-ben alapított német családi tulajdonban lévő Innoflex AG 100 százalékos birtokában van. A magyarországi szolgáltatás megindítására eddig több százezer eurót költöttek a tulajdonosok, így például kiépítették azt az informatikai központot, ami lebonyolítja a távközlési forgalmat, s kiállítja az ügyfelek számláit.
Az ügyvezető a tervekről elmondta, hogy félévkor legalább 20 ezer ügyfelük lesz, míg az év végre számuk eléri a 100 ezret. Hozzátette: 25-30 ezer ügyfél megléte esetén már nyereséget termel a vállalkozás.
A cég szolgáltatása egyelőre csak a Matáv területén vehető igénybe. Az új ügyfél egy 5 ezer forintos átállítási díj kifizetése után a kagyló felemelésével automatikusan a FlexFon hálózatán bonyolítja le hívásait. Az ügyfeleknek ki kell fizetniük a Matáv számára az eddigi előfizetési díjat is, de sokkal olcsóbban telefonálhatnak, mint korábban - mondta az ügyvezető igazgató.
A FlexFon anyavállalatát követve más szolgáltatásokat is bevezet a magyar piacon: így például csatlakozási lehetőséget nyújt egy már 8 országban jelen lévő internetes áruházhoz, műholdas és internetes kommunikációt kínál, s jogszabályi környezet változásával elképzelhetőnek tartja az áramszolgáltatást is, kezdetben kisvállalati fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- Oroszország: harc a vadprivatizációiban elvesztegetett vagyon visszaszerzéséért
- Megújultak a T-Pont üzletek
- Privatizálják a Telekom Srpskét
- Nagyszabású elbocsátások brit távközlési szolgáltatóknál
- Folyamatos bővítések és újra meghívóküldés az iWiW-en
- Bővülő portfolió, új lehetőségek és szolgáltatások a T-Online-nál
- Allround: világelső tanúsítvány, sikerév
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.