GamePro - új, kétheti játékmagazin
A GamePro nem csak játéklap – több annál, ezt fejezi ki a kiadvány szlogenje is: „Több mint játék”. A magazin olvasói bármikor, bármivel és bárhol hajlandóak játszani – a digitális újdonságok iránti kíváncsiság a közös szabadidős tevékenységgel kiegészítve teszi őket egy fogyasztói és olvasói célcsoporttá. A lap kifejezetten humoros, ironikus stílusban szólítja meg olvasóit, és a digitális- és játékújdonságok bemutatása mellett meghatározó mennyiségben biztosít felületet egyéb témák, közösségi oldalak számára is.
A GamePro első száma 2005. január 21-én jelenik meg 40.000 példányban. Kapható országszerte az újságárusoknál, 298 Ft-os zsebpénzbarát fogyasztói áron.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Asus notesz Intel Core 2 Extreme CPU-val játékokhoz
- A hazai cybervilág legszebb leányzói
- A játékok és a technológia
- Beteggé tesz a Wii
- Erőszakos videójátékban szerepel egy angliai katedrális
- Részletek az új Sony PSP-ről
- Japánban ötszörösen alulmaradt a Playstation3 a Wii-vel szemben
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...