A Sun bevezeti a világ legnagyobb SAP-alapú ügyfélszámla-kezelési rendszerét

forrás Prim Online, 2005. március 16. 13:55
A Sun Microsystems a Deutsche Telekomnál bevezeti a világ legnagyobb SAP-alapú ügyfélszámla-kezelési rendszerét. A megoldás egy 15 db Siemens RM 600 kiszolgálóra épülő rendszert vált fel. Az SAP-alapú ügyfélkezelési rendszer a Deutsche Telekom egyik központi alkalmazása lesz, amely 20 ezer felhasználót szolgál ki, és a 40 millió vezetékes ügyfélhez kapcsolódó alapvető fontosságú üzleti folyamatokat – beleértve a számlakiegyenlítéssel, a reklamációkkal és a fizetési felszólításokkal kapcsolatos tevékenységeket – hangolja össze. A rendszer jelenleg 250 millió adatrekordot, azaz mintegy 9 terabájtnyi adatot kezel.
Az SAP-rendszer frissítésének és a Sun-hardverekre való egységes átállásnak köszönhetően a Deutsche Telekom legalább 50 százalékkal csökkentheti fejlesztési és üzemeltetési költségeit, jelentős mértékben csökkentheti a technikai hibák számát, valamint ügyfélkapcsolat-kezelési ágazata egészében optimalizálhatja a folyamatokat és a munkaerő-kihasználást. A cél elérése érdekében a Deutsche Telekom összes telepített ügyfélszámla-kezelő rendszerét egy vadonatúj Sun rendszerre vonta össze, átállt az SAP R/3 4.7.1-es verziójára, és átszervezte számlázási rendszerét.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14