Az EMC ötödik éve vezeti a tárolószoftverek piacát
A 2004-es év és a negyedik negyedév legfontosabb számai
Az IDC arról számolt be, hogy 2004-ben és a negyedik negyedévben továbbra is az EMC vezette a tárolóeszközszoftver-piac két leggyorsabban növekvő – a tárolóeszköz-erőforrások felügyeletére (SRM) és a tárolt adatok replikációjára szolgáló szoftverek – szegmensét. A negyedik negyedévben az EMC 55,2 százalékos bevételi aránnyal vezetett az SRM szoftverek szegmensében, és részesedése több mint ötször gyorsabban nőtt, mint a 2. helyezett VERITAS-é. Szintén növelte előnyét az EMC a replikációs szoftverek szegmensében a negyedik negyedév során: a bevételt illetően a részesedése 43,4 százalékra nőtt, több mint négyszer gyorsabban, mint legközelebbi versenytársáé. A biztonsági mentési és a helyreállítási szoftverek szegmensében az EMC 22,4 százalékkal növelte a negyedik negyedévben az eredményét, ez a legnagyobb növekedési arány az öt legnagyobb szolgáltató között – jelentette az IDC.
Egy március hónapban megjelent IDC-jelentés úgy találta, hogy az EMC vezette 2004-ben a külső lemezes tárolóeszköz-rendszerek szegmensét is 21,1 százalékos bevételi aránnyal, és a társaság bevétele a teljes piac átlagánál mintegy négyszer gyorsabban nőtt. A negyedik negyedévben az EMC immár hatodik egymás utáni negyedévben növelte részesedését ezen a piacon, nagyobb növekedést felmutatva, mint a következő hat legnagyobb szállító.
Kapcsolódó cikkek
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- MHM Computer: tendernyerés a Vodafone-nál
- 86 díjat zsebelt be az EMC 2006-ban
- Coworld termékek már Magyarországon is
- Az EMC megvette a Network Intelligence-t
- A Dell és az EMC meghosszabbítja együttműködését
- Az EMC vezeti a tartalomkezelő szoftverek piacát
- AZ EMC érte el a legnagyobb árbevétel-növekedést
- Nagyteljesítményű adattároló rendszer az EMC-től
- Fujitsu Siemens CentricStor megoldás az EMC Select programban
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
A SteelSeries egy új színárnyalattal bővíti a díjnyertes Nova Pro Wireless headsetet
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.