Megalakult a stratégiai menedzsment új tudásközpontja
Az SAS-t eddig mint az üzleti intelligencia és elemző szoftverek piacvezetőjét ismertük, amely innovatív megoldásaival folyamatosan arra törekszik, hogy hosszú távon is megőrizze vezető pozícióját az információs technológiai iparág ezen területén. Tekintélyes ügyfélköre annak a bizonyítéka, hogy a négy évtizede folyamatosan halmozódó tapasztalatával és jövőorientált szemléletével valóban képes hosszú távon is The Power to Know-t, vagyis a "tudás erejét" biztosítani ügyfelei számára. Mostani együttműködése a Balanced Scorecard Collaborative-val azt jelzi, hogy a vállalat teljesítmény menedzsmentjére és stratégiájának megvalósítására maga is nagy hangsúlyt fektet, illetve hogy ezen a területeen is kész ügyfeleivel együttműködni.
Az OSM várhatóan olyan tudásközpont lesz, amely az üzleti folyamatok stratégiai szemléletű menedzsmentjének gyors fejlődését eredményezi világszerte. Hazánkban már több vállalat ismerkedik, sőt alkalmazza is a BSC-t, hiszen nálunk is egyre elfogadottabb az a tény, hogy a stratégiai szemlélet nem csak a misszió és a célok helyes megfogalmazásából áll, hanem a folyamatok és tevékenységek nyomon követéséből és értékeléséből. A BSC-be integrált vevőorientáció és a continous improvement (vagyis folyamatos fejlődés) képes versenyelőnyhöz juttatni a vállalatokat, amelynek megtartásában fontos szerepet játszhatnak az OSM által mostantól megosztott tapasztalatok és szakmai ismeretek.
Kapcsolódó cikkek
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Hurrikán-előrejelzés SAS-szoftverrel
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Új világrekordot állított fel a SAS
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Érintőképernyős IBM-kasszák egyedülálló szoftverrel a Praktikernél
- SAS: rekordárbevétellel ünnepelt
- HostLogic: SAP-ban az élen
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.