A CA új, agresszív távközlési stratégiája
Az eHealth és a Spectrum a Fortune 500-as listában felsorolt, a Világ 24 telekommunikációs óriás vállalata közül 23-nál (2005 július), és a Világ mind a 10 legnagyobb kábel szolgáltatójánál a rendszer menedzsment aktív eszköze.
„A múltban a CA a kommunikációs szolgáltatóknak főleg olyan megoldásokat kínált, amelyekkel a saját informatikai infrastruktúrájukat tudták optimálisan kezelni. Mostantól az új piacvezető technológiák lehetővé teszik a szolgáltatóknak, hogy az ügyfeleiknek nyújtott szolgáltatások teljesítmény, rendelkezésre állási és biztonsági kihívásait is kezeljék, megoldják” – mondta Swainson.
A Concord Aprisma csúcstechnológiát képviselő hálózat teljesítmény és hibakezelési megoldások és a CA piacvezető Unicenter rendszer felügyeleti termékeinek kombinációja, illetve az eTrust biztonsági megoldások és a Brightstore adattárolási és kezelési termékek a telekommunikációs iparban olyan különleges, teljeskörű és egyedi megoldást adnak, amelyek segítségével jelentősen csökkenthetőek a működési költségek, emelhető a szolgáltatások színvonala, és ezáltal a szolgáltatók bevétele is.
„A Computer Associates Int. az utóbbi két évben 1.2 millió USD-t költött arra az új, egységes eszközrendszerre, amely tökéletes összhangban van az előrelátható trendekkel a telekommunikációs piacon, illetve az azt kiszolgáló OSS (Operational Support System) fejlődési irányaival.” – tette hozzá Swainson.
Az újonnan létrehozott telekom szolgáltató csapat olyan szakértőkből áll, akik jelentős tapasztalatokkal rendelkeznek a telko marketing, arhitektúra tervezés, üzletfejlesztés és informatikai megoldások területén is. A telekom csapat az eddigi hagyományos IT menedzsment megoldások mellett új lehetőségeket kínál a dinamikusan növekedő egyéb szolgáltatásokhoz is, mint az IP VPN, a vezetéknélküli szolgáltatások, a VOIP és a hang-adat-kép kábelen történő szolgáltatása is.
A Computer Associates Int. jelenleg többek között az alábbi szolgáltatásokat nyújtja a telko iparág cégeinek:
Ügyfélbejelentések kezelése – hibák jelzése és eszkalálása, a hibák által az ügyfeleknek okozott problémák analízise, SLA (Szolgáltatási Szint Szerződések) kezelése
Szolgáltatási problémák és Minőségkezelés – szolgáltatás modellezés, hiba feltárás, szolgáltatás teljesítmény kezelés, szolgáltatások összefüggéseinek és hatásának feltárása és elemzése, hibák okainak feltárása.
Erőforrás problémák és teljesítmény ellenőrzés, kezelés – események kezelése, korábbi események elemzése, teljesítmény riportok, válaszidők és ok-okozati elemzések.
„A szolgáltatók ‘megbízható tanácsadóként’ funkcionáló gyártókat keresnek, amelyek az üzemeltetési és egyéb költségeket csökkentő, az ügyfelek elégedettségét növelő és új árbevételszerző szolgáltatások kialakítását lehetővé tevő, a vállalat eredményére közvetlenül hatást gyakorló megoldásokat tudnak nyújtani” – mondta Swainson. „A CA elkötelezett az iránt, hogy megfeleljen ezeknek az elvárásoknak.”
A CA távközlési és szolgáltató vállalatoknak készített megoldásairól további információ a http://ca.com/solutions/telco címen található.
Kapcsolódó cikkek
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten
A Futball Pápa kriptója: indul a BetHustlers
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
FireAlpaca 2.11.19
Az ingyenes grafikai programban bőséges ecsetválasztékkal, jól átlátható menükkel, rétegkezeléssel és további speciális funkciókkal szerkeszthetjük képeinket.
ToDoList 8.3.0.0
Az ingyenes határidőnapló program segít abban, hogy a különböző elvégzendő feladatokat egy helyen nyilvántartsuk, kategorizáljuk, prioritásokat rendeljünk hozzá stb. Megadható a kezdés illetve a befejezés pontos ideje, sőt a megfelelő pillanatban értesítést is kapunk azokról.