CEBC: konferencia crm/call center témában
A konferencia moderátora Ilosvai Péter, a T-Systems Hungary Kft. ügyvezető igazgatója volt.Bevezetőjében a szakember felhívta a figyelmet rá, hogy a crm kulcsszavait - versenyképesség, költségcsökkentés, bevételnövelés, ügyfélelégedettség - mindig szem előtt kell tartani. Továbbá vigyázni kell, hogy a sok, önmagát crm-fejlesztőnek valló specialista közül a valóban jókat válasszuk ki. További fontos figyelembe veendő funkciók: méretgazdaságosság, a szinte legfontosabbnak tűnő ún. "business case" készítése, a megfelelő rendszerintegrátor kiválasztása, a bevezetésben a fokozatosság elvének szem előtt tartása, valamit az iparági specialitást integráltan tartalmaó ún. "best practice" alkalmazás használata.
A konferencián többek között a következő előadások hangzottak el: A CRM kiszervezés gyakorlata, szintje, főbb sikerkritériumai (Kiss Tibor - T-Systems Hungary Kft.); Operatív CRM-rendszer banki értékesítési folyamat támogatására - az üzleti igények és a válasz (Gödry Zsolt és Orosz Tamás, Hewlett-Packard Magyarország Kft.); A CAS GenesisWorld új világa (Kovács Krisztina kereskedelmi vezető, Pentatrade Kft.); Ügyfelek panaszainak hatékony kezelése, avagy "end-to-end" incidens-menedzsment és eredményei a T-Mobile-nál (Szelényi Csaba - T-Systems Hungary Kft.); Céltudatos ügyfél tapasztalat (Gáti András -- AmDocs).
Az idei, immár harmadik crm/call center konferencia eseményeit több mint ötven résztvevő követte végig, akik leginkább a nagyobb multinacionális cégek magyarországi leányvállalatait képviselték. A hazai kis- és középvállalkozások és állami intézmények képviselői még mindig nagyon kis számban érdeklődnek az ilyen témájú szakmai események iránt.
Kapcsolódó cikkek
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Májusban Budapest a projektmenedzsment világ fővárosa
- Valós és virtuális JavaOne a környezettudatosság jegyében
- SPSS adatbányászati és adatelemzési konferencia - ötödször
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.