CEBC: konferencia crm/call center témában

Kovács Attila, 2006. április 25. 12:35
Április 25-én a budapesti Hotel Marriottban tartották meg a CEBC által rendezett III. CRM/Call Center Konferenciát.
Napjainkra a piac diktálta igények egyre inkább rászorítják a különféle vállalkozásokat az ügyfelek minél részletesebb és mindig naprakész tájékoztatására. Az első lépéseket már Magyarország is megtette: kiemelt prioritással szerepel a különböző CRM-rendszerek kialakítása a banki és a telekommunikációs szektor vállalatainál, ezek az iparágak már sikertörténetekkel is büszkélkedhetnek. A mai konferencia előadói többek között arra keresték a választ: hogyan kell elindulni egy ilyen rendszer kialakításkor, mire figyeljünk és kihez forduljunk; milyen előnyökkel és milyen plusz feladatokkal jár a jól működő CRM; mikor és miért érdemes a vállalati CRM-rendszert outsourcingnak alávetni; a magyar CRM-piacon az uniós csatlakozás támasztotta követelményekre figyelve, a közüzemi szektornak hogyan kell felzárkóznia a CRM-rendszereket alkalmazók sorába.

A konferencia moderátora Ilosvai Péter, a T-Systems Hungary Kft. ügyvezető igazgatója volt.Bevezetőjében a szakember felhívta a figyelmet rá, hogy a crm kulcsszavait - versenyképesség, költségcsökkentés, bevételnövelés, ügyfélelégedettség - mindig szem előtt kell tartani. Továbbá vigyázni kell, hogy a sok, önmagát crm-fejlesztőnek valló specialista közül a valóban jókat válasszuk ki. További fontos figyelembe veendő funkciók: méretgazdaságosság, a szinte legfontosabbnak tűnő ún. "business case" készítése, a megfelelő rendszerintegrátor kiválasztása, a bevezetésben a fokozatosság elvének szem előtt tartása, valamit az iparági specialitást integráltan tartalmaó ún. "best practice" alkalmazás használata.

A konferencián többek között a következő előadások hangzottak el: A CRM kiszervezés gyakorlata, szintje, főbb sikerkritériumai (Kiss Tibor - T-Systems Hungary Kft.); Operatív CRM-rendszer banki értékesítési folyamat támogatására - az üzleti igények és a válasz (Gödry Zsolt és Orosz Tamás, Hewlett-Packard Magyarország Kft.); A CAS GenesisWorld új világa (Kovács Krisztina kereskedelmi vezető, Pentatrade Kft.); Ügyfelek panaszainak hatékony kezelése, avagy "end-to-end" incidens-menedzsment és eredményei a T-Mobile-nál (Szelényi Csaba - T-Systems Hungary Kft.); Céltudatos ügyfél tapasztalat (Gáti András -- AmDocs).

Az idei, immár harmadik crm/call center konferencia eseményeit több mint ötven résztvevő követte végig, akik leginkább a nagyobb multinacionális cégek magyarországi leányvállalatait képviselték. A hazai kis- és középvállalkozások és állami intézmények képviselői még mindig nagyon kis számban érdeklődnek az ilyen témájú szakmai események iránt.
Kulcsszavak: konferencia CEBC

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól

A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.

2024. április 26. 16:19

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 13:10

A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

2024. április 26. 09:55

Megjelentek az első HMD okostelefonok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.

2024. április 25. 13:15

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.

2024. április 24. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50