Az Állami Nyomda az első magyar Elektronikus Termékkód szolgáltatók között
Az Állami Nyomda a közelmúltban mutatta be második generációs, nagy sebességű logisztikai felhasználásra optimalizált RFID megoldását. A rendszer az EPCglobal számozási szabványára épül, alkalmazva a második generáció nyújtotta előnyöket. - nyilatkozta Rácz László RFID tanácsadó. A tesztrendszer ultra-magas frekvencián működik (868 Mhz), passzív azonosítókat használ. A raklapon lévő dobozok és ládák mindegyikét egyedi RFID címkével látják el, amelyeket az adatgyűjtő kapu a raklap áthaladásakor egyszerre olvas le. Az EPC szolgáltatáson, vagyis az EPCglobal által kiadott EPC menedzserszámok egyedi elektronikus sorszámmá történő képzésén és kódolásán kívül, az Állami Nyomda vállalja a rendszer telepítését, informatikai illesztését és az azonosító matricák nyomtatását is. A bemutatott megoldás olyan nagy áruházláncoknál alkalmazott technológiával kompatíbilis, mint a Walmart, Metro vagy a Tesco.
Kapcsolódó cikkek
- Nem menekülhetsz! - 100%-os RFID kontrol
- A Siemens biometrikus infrastruktúrát telepít és működtet a cseh útlevelekhez
- RFID a műtőben, MR-felvételek mozgó paciensekről
- Impinj-LogSystems együttműködés az RFID terén
- RFID-t épít termékeibe a német cipőkereskedelmi-óriás
- Perrel rettentették el az RFID hibáit bemutató szakértőket
- RFID tantárgyat oktat a VRH
- Kísérleti RFID-megoldás egészségi vészhelyzetekre
- Vásárlás ujjlenyomattal a Citibank szingapúri ügyfeleinek
- Debrecen teszteli az új európai RFID reptéri biztonsági rendszert
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.