ERP-be integrált weboldal
forrás Prim Online, 2006. november 2. 17:34
Az elsősorban közepes méretű gyártó és kereskedő vállalatokra fókuszáló proALPHA a múlt héten megrendezett müncheni Systemsen jelentette be ugyancsak proALPHA néven forgalmazott ERP megoldásának új modulját, mely a publikus weboldalakkal kapcsolatos teendőket integrálja a vállalatirányítási rendszerbe.
A hatékony online kommunikáció alapfeltételei, hogy a tartalmat képező hírek, dokumentációk, árlisták és dinamikus szolgáltatások rendszeresen és a lehető legrövidebb időn belül frissüljenek. Míg a hagyományos tartalommenedzsment rendszerekben a weboldallal kapcsolatos feladatokat egyetlen csoport – többnyire a marketing osztály égisze alatt – végzi, addig a proALPHA új modulja az információt előállító osztályok és személyek napi rutinjába integrálja a tartalomfejlesztését.
Új árlista készült a kereskedelmi osztályon? A vállalatirányítási rendszeren belül maga a kereskedő teheti ezt elérhetővé a weboldalon keresztül. Módosult egy technikai dokumentáció? A változtatást végző mérnök egyetlen klikkeléssel szinkronizálja a weboldallal.
Az új proALPHA modul CMS (content management system), DMS (document management systems) és B2B funkciókat lát el.
„A vállalati weboldal szoros kapcsolata a vállalatirányítási rendszerrel nem csupán azt jelenti, hogy az információk gyorsabban tehetők online elérhetővé. A tartalommenedzsment csoport, mint interfész, kiiktatásával maga az ügyfélmenedzsment lesz közvetlenebb, hiszen az új modul által a weboldalon minden termék- és ügyfélinformáció elérhető, ami egy igen erős B2C vagy B2B portál építését teszi lehetővé” - magyarázza Markus Klahn, a proALPHA Consulting AG ügyvezetője.
A hatékony online kommunikáció alapfeltételei, hogy a tartalmat képező hírek, dokumentációk, árlisták és dinamikus szolgáltatások rendszeresen és a lehető legrövidebb időn belül frissüljenek. Míg a hagyományos tartalommenedzsment rendszerekben a weboldallal kapcsolatos feladatokat egyetlen csoport – többnyire a marketing osztály égisze alatt – végzi, addig a proALPHA új modulja az információt előállító osztályok és személyek napi rutinjába integrálja a tartalomfejlesztését.
Új árlista készült a kereskedelmi osztályon? A vállalatirányítási rendszeren belül maga a kereskedő teheti ezt elérhetővé a weboldalon keresztül. Módosult egy technikai dokumentáció? A változtatást végző mérnök egyetlen klikkeléssel szinkronizálja a weboldallal.
Az új proALPHA modul CMS (content management system), DMS (document management systems) és B2B funkciókat lát el.
„A vállalati weboldal szoros kapcsolata a vállalatirányítási rendszerrel nem csupán azt jelenti, hogy az információk gyorsabban tehetők online elérhetővé. A tartalommenedzsment csoport, mint interfész, kiiktatásával maga az ügyfélmenedzsment lesz közvetlenebb, hiszen az új modul által a weboldalon minden termék- és ügyfélinformáció elérhető, ami egy igen erős B2C vagy B2B portál építését teszi lehetővé” - magyarázza Markus Klahn, a proALPHA Consulting AG ügyvezetője.
- Ugyancsak a vásáron jelentette be Leo Ernst vezérigazgató, hogy az egy évvel korábbi 32,4 millió eurós csoportszintű árbevétel 34 millióra nőtt. A csoport üzemi eredménye 3,5 millió euró lett, ami egy kimagaslóan jó, 10,2%-os profitrátát jelent.
A tanácsadási üzletág előretörését jelzi, hogy a növekvő eredmények mögött stagnáló licencbevételek állnak, melyek a teljes bevételnek kevesebb mint harmadát, mindössze 29,1%-át teszik ki.
Leo Ernst nyilatkozatában kiemelte, hogy a proALPHA immár 11 éve folyamatosan nyereséges.
Leo Ernst nyilatkozatában kiemelte, hogy a proALPHA immár 11 éve folyamatosan nyereséges.
- A felvásárlásoktól általában tartózkodó proALPHA meghatározó részesedést vásárolt az ugyancsak ERP rendszerek fejlesztésében és értékesítésében érdekelt Axilon GmbH-ban, melyben a proALPHA már az operatív vezetést is átvette. A felvásárlás - amely által a proALPHA 80 potenciális ügyféllel és 20 jól képzett szakemberrel lett gazdagabb - a cég vezetősége szerint logikus folytatása volt a két vállalat között tavaly megkezdődött partneri együttműködésnek. Tény, hogy az Axilon gépipari szektorból kikerülő ügyfelei nagyon jól illeszkednek a proALPHA célcsoportjába.
Kulcsszavak: ERP
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
- Szakmai fórumok a globálisan tevékenykedő vállalatok számára
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
2024. április 27. 10:21
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36
legfrissebb cikkei
Vasárnap indul a hoki-vb Bolzanóban és a Sport TV-n
2024. 04. 27