A PONT rendszerház a magyarok között az ötödik
Az 1996-ban alakult PONT Rendszerház Kft., - amely iratkezelési és ügykövetési megoldásokat szállít szoftveres támogatással-, idén indult először, és a 2001 és 2005 között elért 165%-os árbevétel növekedésének köszönhetően, máris a 38. helyen végzett. A vállalkozás fejlődése a kezdetektől fogva töretlen, már az első teljes pénzügyi évben, 1997-ben nyereséggel zárt. Az első éves forgalmat 9 év alatt sikerült megtízszerezni, a kezdeti 3 főből mára 30 fős szoftverfejlesztő céggé vált. A cég dinamikus fejlődésének kulcsa egyrészről a vezetők és a szakemberek elhivatottságában, tanulni vágyásában, a képzett munkaerőben, a cég rugalmasságában és a jól megválasztott technológiában keresendő. Másrészről a siker alapja a megbízható, kiváló minőségű munka, amelyet az IBM-mel az indulás óta meglévő partneri viszony, a szoftverfejlesztés és konzultáció területén 2003-ban megszerzett ISO 9001-es tanúsítványt is bizonyít. Harmadrészről az ügyfélközpontú cégfilozófia, mellyel a PONT rendszerház a leghatékonyabb egyedi megoldásokat találta meg számtalan partner igényeire – pl. Budapest Bank, Inter-Európa Bank, Budapest Airport, Dunaholding Rt., Amstel, Coca-Cola, Bonduelle, Danone, Unitis - Kecskemét Önkormányzata, Egis Rt., Magyar Szabadalmi Hivatal, Borsodchem, Leaseplan, Festo.
Kapcsolódó cikkek
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy a magyar cégek lemaradása a kisgyermekes anyák foglalkoztatásában
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint az országban körülbelül 300 ezer főnyi potenciális munkaerő áll rendelkezésre, bár ez a szám régiónként változó. A jelenlegi gazdasági helyzetben kiemelt szükség van a kisgyermeket nevelő anyák munkaerőpiaci reintegrálásának fokozott támogatására.
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.