21 százalékos növekedés az American Power Conversionnél
A Small Systems üzletágban a bruttó árrés az előző időszakhoz képest 1,5 százalékponttal, 43,0 százalékra nőtt a Smart-UPS(R) termékcsalád nagyobb értékesítésének és a szektorban tapasztalható általános árnövekedésnek köszönhetően. A Large Systems üzletág bruttó árrése azonban az előző időszakhoz képest 2,6 százalékponttal, 15,9 százalékra csökkent, mivel a szélesebb palettájú termékkínálat magasabb szolgáltatási költségekkel párosult.
A Large Systems és a Small Systems üzletágak árbevétele
Az elsősorban háromfázisú szünetmentes tápegységeket (UPS-eket), APC Global Services szolgáltatáscsomagokat, precíziós hűtőeszközöket, valamint adatközpontok, létesítmények és egyéb kommunikációs alkalmazások számára forgalmazott kiegészítő termékeket tartalmazó Large Systems üzletág árbevétele 2006 harmadik negyedévében elérte a 135,9 millió dollárt. Ez az előző év azonos időszakához képest 35 százalékos növekedést jelent. A szektor erős teljesítményének hátterében az APC InfraStruXure architektúrájának - és a Symmetra háromfázisú szünetmentes tápegységek értékesítésének - növekedése, valamint a vállalat szélessávú áramellátási termékei iránti erős kereslet áll.
A Small Systems üzletág áramellátási, szünetmentes tápegységeket (UPS) és felügyeleti termékeket kínál a személyi számítógépek, szerverek és hálózatok piacára. Az üzletág harmadik negyedéves árbevétele kiváló eredményt ért el, mintegy 460 millió dollár volt. Ez az összeg az előző év azonos időszakához képest 18 százalékos növekedést mutat. Az üzletág folyamatos növekedése az APC egyfázisú online Smart-UPS megoldása, a Smart-UPS RT, az asztali Back-UPS(R) szünetmentes tápegységek, valamint az InfraStruXure architektúra komponensei, vagyis a rackek és áramelosztási megoldások iránti keresletnek köszönhető.
A korábban bejelentett munkaerő-leépítésekhez kapcsolódóan az APC körülbelül 4 és 6 millió dollár közötti költségekre számít a harmadik negyedévi költségeken felül, e költségek nagy része 2006 negyedik negyedévében jelentkezik majd.
Kapcsolódó cikkek
- Az IT kiadások mind nagyobb részét költjük energiára és hűtésre
- Az Apple közzétette második negyedéves pénzügyi eredményét
- Bevétel- és profitnövekedés a Nemetscheknél
- F-Secure első negyedév: rekordszintű árbevétel és javuló jövedelmezőség
- HostLogic: tavaly 25 százalékos növekedés
- Az Infineon második üzleti negyedéve: ismét veszteség
- 611 millió dolláros veszteségről számolt be az AMD
- Nokia-negyedév: csaknem 10 milliárd eurós eladás
- A vártnál kisebb veszteség az LG.Philipsnél
- Univerzális laptop-akkumulátorok az APC-től
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.