Testre szabott reklámok: két év előny
forrás Prim Online, 2007. szeptember 26. 19:14
Az úgynevezett "felhasználói adatbázis szerinti célzott reklámok lehetőségét" a T-Online megbízásából az Adverticum Zrt. fejlesztette ki 2005 augusztusára, akkor még csak a Freemailhez, az Origo ingyenes levelezőrendszeréhez. A felhasználói adatbázisban megadott adatok alapján az Adverticum AdServer képes tetszőleges szempontok szerint összeálló csoportok számára hirdetést kiszolgálni. A fejlesztés révén a hirdetések célbajuttatása már a Freemailen is sokkal nagyobb hatásfokú volt, ám az igazán átütő sikert a rendszer az IWIW közösségi site-on történő alkalmazása során tudta elérni.
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
2024. május 3. 19:59
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36