Sms-figyelő reklámszóró szoftvert fejleszt a Motorola
A Google és társai után most a Motorola is be akar törni a kulcsszóalapú hirdetések piacára, mivel egy olyan alkalmazáson dolgozik a cég, amely figyeli az sms-eket, ezentúl pedig az üzenetekben lévő kifejezésekhez kapcsolódó reklámokat jelenítene meg - olvasható a brit Times magazin mai számában. Kenneth Keller, a mobilgyártó marketingstratégiáért felelős vezetője elmondta, hogy ha a szoftver például az éhség vagy az étel szavakat észleli, akkor a közeli éttermek reklámait juttatná el a rendszer a felhasználóhoz, ám ugyanúgy működne ez más kulcsszavak esetében is. A szoftver azonban nem csupán a rövid szöveges üzenetek átfésülésére képes, hanem a telefonbeszélgetések ugyanezen célból történő lehallgatására és az elhangzottak kielemzésére is.
A Motorola tisztában van az adatvédők aggályaival, a vállalat képviselői azonban kijelentették, hogy a felhasználók személyes jogait a legmesszebbmenőkig tiszteletben fogják tartani, és elmondták, ők nem kémprogramot fejlesztenek, mivel az alkalmazás csakis az előzetes beleegyezést követően lép majd működésbe.
Kapcsolódó cikkek
- 2007-ben is keresik az Év Honlapját
- Tovább terjeszkedik az Etarget
- Motorola MOTO U9 zenetelefon
- A "szájpropaganda" a leghatékonyabb reklám
- Az EU az sms-díjakat is csökkentené
- Beépített GPS-vevővel bővített Motorola MC70 PDA
- Motorola Wimax modem asztali számítógépekhez
- A sikeres keresőmarketing 10 szabálya
- Testre szabott reklámok: két év előny
- A marketingesek 3 igazsága
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.