Személyi változások a HP Magyarországnál
A műszaki végzettségű Czibók 10 éve projektmenedzserként kezdett a HP-nál dolgozni. Előtte az OTP Bank csoportvezetőjeként részt vett a bank integrált rendszerének kiépítésében, majd két évig annak üzemeltetésében. Ezt követően néhány évet töltött projektvezetőként a Synergonnál. Új kinevezése előtt a kormányzati és a horizontális megoldások üzletág valamint a HP projektvezetőinek vezetője is volt. Ennek során felelős volt a konzultációs és rendszerintegrációs szervezeti egység árbevételének jelentős részéért. Új feladatkörében a jelenlegi értékek és a stabil működési alapok megőrzése mellett a kormányzati és a telekommunikációs iparágakból származó bevételek növelésére, a HP szoftver és szolgáltatási portfolió közötti szinergia hatás megteremtésére fókuszál majd.
A villamosmérnök végzettségű Varga Péter a Budapesti Műszaki Egyetem elvégzése után a Digital-nál kereskedelmi vonalon kezdte pályafutását. Varga az elmúlt tíz évben az ipari üzletágban dolgozott, és üzletági menedzserként elsősorban üzletfejlesztésért felelt, valamint a HP kiemelt ügyfeleivel foglalkozott a közüzemi szolgáltatói és az energia szektorból. Az utóbbi két évben a HP legnagyobb outsourcing ügyfelének, a MOL-nak ügyfél-menedzseri feladatait látta el, jelentős szerepet vállalva a MOL IS outsourcing projekt sikerességében. Új pozíciójában egyrészt biztosítani kívánja a HP meglévő outsourcing ügyfeleinek a megszokott szolgáltatásokat, másrészt a folyamatban lévő és új üzletek fejlesztéséért felel.
Kapcsolódó cikkek
- Az Adobe Kevin Lynchet műszaki igazgatónak nevezte ki
- Új értékesítési szakember a Jobinfo.hu élén
- Személyi változás az Allround élén
- Értékesítési és marketingvezérigazgató-helyettes az Invitelnél
- Vahl Tamás az AAM új üzletfejlesztési igazgatója
- Az Adobe új EMEA alelnököt nevezett ki
- Új kereskedelmi igazgató a CHS Hungary Kft.-nél
- 16 évig posztjukon maradnak a Google vezetői?
- Telekommunikációs veterán az Interoute alelnöki székében
- Vezetőváltás a hazai Apple élén
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.