Michael Bayer a Motorola vállalati mobilitási üzletág EMEA-régiójának élén
Bayer a vállalati mobilitási megoldások világelső vállalkozása, a Symbol Technologies felvásárlásakor került a Motorolához mint az észak-, délkelet- és kelet-európai térségért felelős alelnök: a Benelux államok, a skandináv és a balti országok, valamint Lengyelország, a FÁK, Délkelet-Európa, Görögország és Törökország tartozott a felügyelete alá. A közép- és kelet-európai régiót 2003-tól 2008-ig, az EMEA-térségért felelős alelnöki kinevezéséig irányította. Vezetésével a kelet-európai üzletág több mint 500%-os növekedést ért el, és 11 új képviselet nyílt a térségben.
Elsődleges feladatköre, az EMEA-régió működésének irányítása mellett Bayer a vállalati mobilitási üzletág új piacainak feltárására és a földrajzi terjeszkedés lehetőségeire fog összpontosítani. Fő célja, hogy minél alaposabban megismertesse a piacot a Motorola által kínált megoldásokkal és termékekkel, melyek lehetővé teszik a cégen belüli információrögzítést, a vezetékes és vezeték nélküli hálózati kapcsolatok létrehozását, a kommunikációt és információellenőrzést.
Mielőtt a Symbol Technologieshoz került, Michael Bayer a Cisco System EMEA-térségen belüli szolgáltatói marketingért felelős regionális igazgatójaként a térség valamennyi szolgáltatójával kapcsolatos marketingtevékenységért felelt. Azt megelőzően a Ciscónál és a T-Mobile-nál töltött be különböző vezető pozíciókat. Szakmai karrierjét a Philips Kommunikation munkatársaként kezdte.
Kapcsolódó cikkek
- Végül is kit illet meg a világ második legnagyobb mobilgyártója cím?
- Egyre több az IT-biztonsági őr
- Senkinek sem kell a Motorola mobil részlege
- Új marketingmenedzser a Cisco Magyarországnál
- Feltuningolt vállalati WLAN architektúra a Motorolától
- A Vodafone-hoz távozik a Microsoft mobilfőnöke
- Peter Geytenbeek a Symantec új regionális igazgatója
- Új ügyvezető az Avid Technology Video részlegének élén
- Új üzletágigazgató az Albacompnál
- Új elnök-vezérigazgató a Canon Europe élén
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.