Deutschl@nd geht online
Fantasztikus bejelentésekkel zárult a Deutsche Telekom megszokott év eleji nemzetközi sajtókollokviuma. Ron Sommer, a társaság vezérigazgatója a Deutsche Telekom berlini székházának pénteki avatásakor a szövetségi kancellár jelenlétében átalánydíjakat, ingyenes "Sulinetet" és zsebpénzhez méretezett - napi 1 márkás - délutáni diáktarifát ígért.
Ezek között első helyre kívánkozik, hogy 2001 végéig minden egyes iskola számára megteremtik az internet-hozzáférést, ami ebben a nagy országban 40 ezer oktatási intézményt jelent. A Deutsche Telekom ehhez kiépíti az ingyenes ISDN-kapcsolatot és adja az ingyenes T-Online-hozzáférést. Minden iskola ingyenesen létesíthet honlapot, és adhat diákjainak, tanárainak ingyenes e-mail címet. A T-Online portálon belül az oktatási minisztériummal közösen kiépítik az önálló oktatási portált.
A diákok az iskola mellett otthon is nagy kedvezménnyel vehetik igénybe házi feladataikhoz az internetet, az ősztől tervezett kedvezmény azt jelenti, hogy napi egymárkás átalánydíjért délután kettőtől hatig övék a virtuális világ. Bizonyára tudatos, hogy ez a kedvezmény nem éjszakára szól, a tanulók ne menjenek kialvatlanul másnapi óráikra.
Még az első fél évre ígéri a Deutsche Telekom azt az átalánydíjat, amely nem csak a T-Online használatát, hanem a telefonköltségeket is magában foglalja. Az ígértek szerint ennek havi díja nem éri el a száz márkát, vagyis a 13 ezer forintot!
Ha valakinek ez sok, ott a vasárnapi ISDN-tarifa, ami - ha lehet - még elképesztőbb. A havi ISDN-alapdíjat 5 márkával megfejelve a német állampolgárok megrendelhetik a T-ISDN-XXL csomagot, amely mind az internetezéshez, mind a telefonáláshoz a vasárnap teljes időtartamára ingyenessé teszi az ISDN telefont. Annyit beszélhetünk, szörfözhetünk ezért az 5 márkáért, amennyit csak bírunk...
Ugyancsak az ISDN-csomagot lehet majd megfejelni 10 márkával azoknak, akik állandó internet-hozzáférést szeretnének. Ez egy nem túl széles sávú csatornán állandó összeköttetést teremt, vagyis azoknak ideális, akik mondjuk a leveleiket szeretnék folyamatosan letölteni. Az év folyamán bevezetendő csomag neve: ISDN @ctive. Ron Sommer más területeken is jelentős árcsökkentésekről beszélt, ám ezeket már fel sem soroljuk, inkább csak nagyot sóhajtunk, és várjuk, hogy ezek a fejlemények mikor gyűrűznek be a nagy német telefonszolgáltató magyarországi résztulajdonába, a nekünk oly kedves Matáv nevű leányvállalatba...
Kapcsolódó cikkek
- Tévéműsorokat is kínáló internet-csomag a Deutsche Telekom-tól
- Új lakossági csomagok a T-Online-tól
- Nyilvántartás készül a nem fizető internet-előfizetőkről?
- Szélessávú tartalomszolgáltatást indít az Axelero
- Olcsó internet TV már Magyarországon is!
- Ingyenes internet 3 új körzetben a FreeStarttól
- MiniNet: korlátlan telefonos internet-hozzáférés gyerekeknek
- Megváltozott az internet-hívószám
- A T-Online fizetős tartalommal akarja növelni forgalmát
- 40 százalékkal nőtt az internet-előfizetések száma
Reprezentatív kutatás a magyarok klímavásárlási szokásairól
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Titkosítási tanácsok a Kingstontól
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
A Deloitte és az AWS együtt akarja átterelni a felhőbe az afrikai és a közép-európai országok vállalatait
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.