CRM a médiában - konferencia az ügyfélkapcsolat-kezelő csatornákról

forrás Prim Online, 2008. május 27. 11:51

A CRM Summit 2008 rendezvény során gyakorló CRM szakemberek mellett a felhasználói (bankszektor, médiapiac, gyártóipar) oldalról projektvezetők osztják meg a témával kapcsolatos gyakorlati tapasztalataikat az értékesítés, marketing és az ügyfélszolgálat területéről, illetve az ügyfélkapcsolat-kezelés üzleti előnyeiről. 

Annak kapcsán, hogy a CRM fogalma 20 éves múltra tekint vissza, a CRM piac szakértői és banki, gyártóipari, valamint médiapiaci felhasználói „CRM Summit 2008” címmel tartanak konferenciát – a Frankfurti Tőzsdén jegyzett (és szintén 20 éves) update software AG főtámogatásával – holnap, a Budapest Marriott Hotelben, ahol többek között ezekről az ügyfélkapcsolat-kezelő csatornákról lesz szó.

A konferencia egyik súlypontja a CRM és a média kapcsolatának témaköre lesz. A médiapiacon is számos kérdéskört érint az ügyfélkapcsolat-rendszer megfelelő kezelése: innovatív termékek és szolgáltatások fejlesztése, online és offline munka kölcsönös egymásra utaltsága, költségoptimalizálás és az új ügyfelek megszerzésének örök témája. Az elmúlt pár évben egyre nagyobb mértékben nőtt a média szektor online részesedése – és a trend folytatódik: várhatóan három éven belül a nyereség 17%-a már online üzletekből fog származni. Elérkezett tehát az ideje a meglévő struktúrák optimalizálásának, illetve a különböző forrásból származó információk közös nevezőre hozásának. A digitális forgatag közepén, az összhang kialakításában és a „sajtót fogyasztók” elérésében nagy szerepe lehet a megfelelő CRM rendszer kiépítésének.

A televízióadók hirdetési gyakorlata egyre kifinomultabb módszereken alapul, hogy a megfelelő néző megfelelő időben legyen elérhető, illetve kiderüljön, miért kapcsol más csatornára. A rádióadók hallgatói „interaktív” vonalakat hoznak életre, a nyomtatott lapok és az internetes portálok pedig az alkalmi fogyasztók állandó vásárlóvá alakítására helyezik a hangsúlyt. Minden hatékony hirdetési tevékenység feltétele a célcsoport (olvasók, nézők, hallgató és portállátogatók) érdekeinek és érdeklődésének részletes ismerete. Lényegessé válik tehát a visszajelzési csatornák létrehozása, amelyek segítségével jobban megérthető a fogyasztó. Ezen csatornák alkalmazása választ ad azokra a kérdésekre is, hogy az olvasók melyik cikket olvassák el az újságból, mit mondott a hallgató a telefonban a rádióműsorról, melyik és milyen néző vesz részt a telefonos kvízjátékban, vagy milyen kommentárokat írnak az internetezők az online fórumban. Az egyénre szabott CRM stratégia hozzájárul ahhoz, hogy a médiapiac szereplői sikeresen fenntartsák fogyasztóik számát, erősítsék kommunikációjuk hatékonyságát a személyes kapcsolatok (és információk) által, valamint felismerjék és megelőzzék a fogyasztói elvándorlást.

A konferencián Pintye János, az MKB Euroleasing Zrt. marketing osztályvezetője ismerteti a bevezetés során tapasztaltakat, Venczel Márk, a Robert Bosch Kft. CRM business managere beszél a CRM hozta sikerekről. Az eseményt egy panelbeszélgetés zárja, amely a CRM fogalmát boncolgatja: „Mankó vagy kristálygömb? Rendszer vagy inkább módszer? Véges vagy inkább végtelen?” címmel, résztvevői tanácsadó, megoldásszállító és felhasználó cégek képviselői lesznek.

Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?

A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.

2024. május 8. 09:55

A Zyxel Networks gyors és megfizethető WiFi 7 opciót mutat be KKV-knak

A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia alapú felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, piacra dobta az NWA130BE – BE11000 WiFi 7 Triple-Radio NebulaFlex hozzáférési pontot (AP). Mivel a WiFi 7-támogatott eszközök 2024-ben válnak általánossá, az NWA130BE lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára, hogy páratlan hálózati sebességet, kapacitást és a lehető legjobb WiFi élményt élvezhessék. 

2024. március 6. 19:24

Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával

A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.

2024. február 28. 20:26

Gigabit sebességű internetet ad a Vodafone a kisebb díjcsomag áráért

Nagyobb sebességű internetet ad a Vodafone Magyarország a kisebb díjcsomag árért minden új, legalább 1 éves határozott idejű vezetékes internet és TV előfizetésre kötött szerződés esetén 2024. február 15. és április 15. között. Az ajánlat keretében így most TV előfizetéssel együttesen vásárolt Net M csomag áráért Net L csomagot, a Net L csomag áráért pedig Gigabit Net* csomagot ad a szolgáltató. A kedvezmény mindaddig érvényes, amíg az előfizető csomagot nem vált, vagy le nem mondja a szerződését.

2024. február 19. 11:29

Yettel: 89%-kal nőtt az adatforgalom az előző évi ünnepekhez képest

A korlátlan adatcsomagok és az otthoni internetmegoldások térnyerése is hozzájárul, hogy előző évhez képest idén jelentősen, 89%-kal nőtt a mobilinternet-forgalom a Yettel hálózatán a december 24. és január 1. közötti ünnepi időszakot vizsgálva. A szolgáltató ügyfelei szilveszterkor 8%-kal több SMS-t küldtek, mint tavaly ugyanekkor.

2024. január 3. 11:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36