Pozitív Gartner-besorolás az Oracle-termékeknek
Az Oracle Governance, Risk and Compliance Suite (Oracle GRC Suite) a Gartner 2008-as „bűvös négyzetének” piacvezetői szegmensébe került a vállalatirányítási, kockázatkezelési és megfelelőségi kategóriában.
Az Oracle GRC Suite részét képező Oracle GRC Manager automatizálja a belső ellenőrzések kezelését, és hatékonyabbá teszi a szervezet jogszabályi megfelelőséget biztosító folyamatait. Az iparág vezető tartalomkezelési technológiáján alapuló Oracle GRC Manager központilag hangolja össze az összes GRC-kezdeményezést, így lehetővé teszi a jogszabályi megfelelőséggel és kockázatkezeléssel foglalkozó vállalati vezetők számára, hogy egységesítsék a több különböző üzleti egység, földrajzi hely és információs rendszer között megoszló GRC-tevékenységeket.
A Gartner véleménye szerint a piacvezetői szegmensbe tartozó szállítók mind a négy elsődleges GRC-funkció, így az ellenőrzések, a jogszabályi megfelelőség, a kockázatok és a szabályok kezelése tekintetében bizonyítottan hatékony funkcionalitással rendelkeznek, amelyet horizontálisan, több iparágra kiterjedően alkalmaznak.
CRM
Az Oracle CRM on Demand, mint az Oracle Siebel CRM bekerült a Gartner idei „bűvös négyzetébe” a számítógépes értékesítés-támogatás kategóriában, és a Siebel CRM a piacvezetői szegmensbe nyert besorolást.
Az Oracle Siebel CRM lehetővé teszi a szervezek számára, hogy az átfogó CRM-funkcionalitás, a több mint 20 iparág számára testre szabott megoldások és a beépített integrációval rendelkező, szerepköralapú ügyféladat-elemzés segítségével átformálják ügyfeleik kiszolgálását.
Az Oracle CRM on Demand a legújabb, web 2.0 lehetőségekkel fellendíti a csoportmunkát, és fokozza a termelékenységet olyan innovatív funkciók révén, amelyek elősegítik az elfoglalt szakemberek szorosabb együttműködését, hatékonyabb munkáját és jobb tájékozottságát.
A Gartner „bűvös négyzete”
A Gartner „bűvös négyzete” eligazítással szolgál az olyan szervezetek számára, amelyek új megoldásokat vásárolnának, illetve szeretnék lecserélni vagy továbbfejleszteni meglévő megoldásaikat. A besorolás egy adott piaci szegmens különböző szállítóit pozicionálja jövőképük teljessége és a megvalósítására vonatkozó képességük alapján.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon elsőként: Oracle (anti)hackertréning
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Az Oracle bejelentette az Oracle Berkeley DB legújabb verzióját
- Oracle: vége a válságnak
- Megújult az Oracle partnerprogramja
- Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től
- Kulcs-CRM
- Folytatódnak az Oracle ingyenes informatikai tanfolyamai
- Az Oracle többé már nem szoftvercég: befejeződött a Sun felvásárlása
- Az EU feltétel nélkül jóváhagyta az Oracle-Sun egyesülést
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.