Origo Zrt.: két év alatt nyolcvan százalékos növekedést terveznek

MTI Sajtóadatbank, 2008. szeptember 22. 08:35

Két év alatt nyolcvan százalékkal kell növelnie forgalmát az Origo Zrt.-nek ahhoz, hogy a kitűzött célt teljesítve jövőre bekerüljön a hat legnagyobb hazai médiavállalat közé - nyilatkozta Fischer András vezérigazgató, pontos forgalmi értéket nem említve. Már meglévő termékek felfutására és újak bevezetésére is építenek - mondta, hozzátéve, "reméljük, lesz mód akvizícióra is".

Az internetes, mobiltelefonos és televíziós szolgáltatásokra utalva azt hangoztatta, a cég "a három képernyő egységében" gondolkozik. Fischer András kiváló kiindulási alapnak nevezte, hogy szolgáltatásaival - köztük a Freemail, az iwiw és az Origo portálokkal - a hazai netezők 92 százalékát eléri a társaság,

 Az Origo Zrt. e hó eleji sajtótájékoztatóján Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő megjegyezte: a 15-25 éves korosztályban már nagyobb az internetezésre, mint a tévézésre fordított idő, ami a 18 és 49 év közöttiek esetében is csak negyedórával rövidebb.

 Nem akarnak beragadni az internet-skatulyába, mert "nem elég az online piacot vezetni" - mondta, Az együttműködésekre vonatkozó kérdésre válaszolva azt közölte, ez leginkább a nyelvfüggetlen tartalmak - így az alkalmazások, adatbázisok - esetében működik, miközben például a képügynökségeknek fizetett összeg "nem akkora tétel, hogy megérje" cégek működését összehangolni.

Kulcsszavak: Origo +céginfo média

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50