Eladó a Randivonal
Így hirdeti magát a Top 1000-es listán a Randivonal, amely a szabadidő kategóriában eme toplista első helyezettje, de az abszolút rangsorban is benne van az első tízben. Havonta 2000 új regisztrációt könyvelhet el az oldal, ami mutatja, hogy népszerűségének igazán a delelőjén tart. Török László egyéb leterheltségei miatt egyre kevesebbet tud foglalkozni a projekt továbbfejlesztésével, ugyanakkor a létrehozott értéket mindenképpen érdemesnek tartja a további működtetésre, és reméli, hogy értő gazdája akad majd a Randivonalnak. Ha valakit érdekel az üzlet, az eladót a 06-30-202-8956-as telefonszámon érheti el.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar internetes holding terjeszkedik a Balkánon
- Új üzleti portál az Atigristől
- 118 millió forint veszteséggel zárt a Bookline.hu
- Kiemelkedő évet zárt a Vatera.hu Kft.
- Immola az Index.hu Ingatlan mellékletének adatbázis-szolgáltató partnere
- A Sanoma üzemelteti tovább a PDAMánia internetes oldalait
- A YouTube megvételéről tárgyal a Google
- Folyamatos bővítések és újra meghívóküldés az iWiW-en
- Bővülő portfolió, új lehetőségek és szolgáltatások a T-Online-nál
- Több, mint 1 milliárd Ft az első három hónapban a Vaterán
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.