Két új magyar vezető a Microsoft regionális központjában
Két új magyar vezetővel bővül a Microsoft kelet-közép-európai régiós menedzsmentje. A müncheni székhelyen így már öt magyar szakember tölt be vezető pozíciót: Debreczeni Eszter és Deme Csaba novembertől csatlakozik Vityi Péter, Takács Péter és Székely Tamás után a Microsoft regionális vezetéséhez.
Debreczeni Eszter négy éve csatlakozott a Microsoft csapatához emberi erőforrás igazgatóként. Ebben a pozíciójában sikeresen járult hozzá az új munkatársak szervezetbe való beilleszkedéséhez és a tavalyi ügyvezetőváltást követően, a Drajkó László által vezetett csapat építéséhez. A Microsoftot megelőzően a PepsiAmericas-nál töltötte be a kelet-közép-európai képzési és szervezetfejlesztési igazgatói pozíciót, előtte pedig HR igazgatóként dolgozott a DHL-nél, szervezetfejlesztési tanácsadóként a Manmore Consultingnál, illetve HR menedzserként a TakarékBanknál.
Deme Csabát (35) november 1-jével nevezték ki a Microsoft kelet-közép-európai szerverüzletágának igazgatójává, aki így a jövő év első felében teszi át székhelyét a müncheni központba. A közgazdász végzettségű szakember három évet töltött el a Microsoft marketingigazgatói székében, ez idő alatt erős és sikeres marketingcsapatot kovácsolt össze. Fontos szerepet játszott, az üzletágvezetőkkel együttműködve, az integrált sales és marketingstratégia kiépítésében, amely komoly üzleti sikereket hozott a vállalatnak.
Deme Csaba a Microsoft előtt 2,5 évet töltött az Albacomp értékesítési és marketingigazgatói pozíciójában, azt megelőzően pedig az Oracle-nél dolgozott 7 éven keresztül különböző értékesítési és marketing pozíciókban.
Az előléptetések következtében megüresedett pozíciók betöltésére a Microsoft megkezdte a megfelelő szakemberek keresését.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Új típusú webfejlesztői versenyre toboroz a Microsoft
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.