Milliós bevételt hoznak az év végi sms-ek és mms-ek
A Vodafonnál a karácsonyi forgalom a szöveges üzeneteknél hatszorosára, míg a képes üzeneteknél a háromszorosára nőtt egy átlagos naphoz képest.
A T-Mobile tájékoztatása szerint a három karácsonyi nap alatt az elküldött üzenetek száma megközelítette a 18 milliót.
A Pannonnál december 24-én délután négy és hat óra között mérték a csúcsidőszakot, ekkor annyi sms-t küldtek ügyfeleik, mint máskor egy teljes átlagos munkanapon.
A szolgáltatók arról is beszámoltak, hogy nem csak a mobiltelefonos üzenetek száma nőtt, hanem az internetes forgalom is, mert egyre többen küldenek az ünnepek idején e-mailben üdvözletet.
Kapcsolódó cikkek
- Napi 80 sms-t küldenek a tini-lányok
- Napi kétmilliárd sms-t küldtek 2009-ben Kínában
- Mobilozz okosan - Hatóság a fogyasztókért
- Emelt díjas SMS: szigorít a hírközlési hatóság
- Két dél-korei tinédzser nyerte az sms-világbajnokságot
- Vodafone: 25 millió ünnepi sms és mms, 33 millió hívás
- T-Mobile: ötször több sms és mms karácsonykor
- Kellemes karácsonyt!
- Céges buli: minden esély megvan rá, hogy elhagyjuk a laptopunkat
- Internetes ajándékvadászat munkaidőben
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.