Új elnök a Sharp Információs Rendszerek európai részlegének élén
A Sharp európai átszervezésének részeként Keiichi Katsuát nevezték ki a Sharp Information Systems Europe elnökének, hogy felügyelje az információs rendszerekkel, valamint az üzleti felszerelésekkel és megoldásokkal kapcsolatos értékesítési és marketingtevékenységet. Az új struktúrának köszönhetően az egyértelműen meghatározott tevékenységi körrel rendelkező üzleti egységek számára gyorsabban hozzáférhetővé válnak az európai piacok, így gyorsabban el tudják látni azokat, és átláthatóbbá válik az ügymenet.
„Az európai piac különösen fontos a Sharp számára, ezért hoztunk létre külön részleget az információs rendszerekkel foglalkozó üzletág, az IS részére”, mondta Keiichi Katsua, a Sharp IS új elnöke.
Keiichi Katsua már huszonhat éve a Sharp csapatát erősíti, és mindjárt a kezdetektől fogva az információs rendszerek területén dolgozik. Katsua korábban számos vezető pozíciót töltött be a Sharpnál az értékesítés, a marketing, az üzleti tervezés és az adminisztráció területén is, legutóbb a Sharp Electronics kanadai fiókvállalatának elnöki tisztségét töltötte be.
„Keiichi Katsuta kinevezése újabb jele annak a törekvésnek, hogy a Sharp megerősítse pozícióit a multifunkciós berendezések piacán. Ez a magyar felhasználók számára is igen előnyös lesz, hiszen egyre inkább testre szabott, könnyen kezelhető, költséghatékonyan működtethető irodai berendezéseket szerezhetnek be a Sharp magyarországi viszonteladóitól” – kommentálta a bejelentést Fábián István, a Sharp magyarországi fióktelepének vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Sharp tévék RGBY technológiával, rekord alacsony fogyasztással
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.