Tízből kilenc fiatal az interneten keres megoldást problémáira
A 25 év alatti fiatalok közül tízből kilenc az interneten keres megoldást problémáira ahelyett, hogy szüleihez fordulna segítségért - derül ki egy friss brit felmérésből.
A 25 év alattiak elsősorban a barátaikkal beszélik meg problémáikat, a válaszolók 42 százaléka erre a célra a személyes találkozókat részesíti előnyben - olvasható a The Daily Telegraph című brit lap online kiadásában (www.telegraph.co.uk).
A tanulmány szerint több mint fele azoknak a fiataloknak, akik az interneten keresnek megoldást gondjaikra, gyakorlatilag nyugtalanabbak lettek a talált információktól, ráadásul a világhálóhoz fordulóknak mindössze egyötöde ellenőrizte más forrásból is a kapott eredményt.
Andrew McKnight, a segélyvonal felügyelő testületi elnöke szerint a felmérés eredménye alapján szükség van az internetes találatok ellenőrzésére, mert számtalan eset mutatja, hogy a weben elérhető tengernyi információ csak súlyosbítja a fiatalok aggodalmait személyes problémáikkal kapcsolatban.
A brit fiatalok 24 százaléka, azaz csaknem minden negyedik nem tudja, hogy kihez fordulhat segítségért érzelmi vagy társas kapcsolati problémáival. Ez az arány 2006-ban mindössze 10 százalék volt.
Kapcsolódó cikkek
- A szoftverhonosítás lesz a következő téma a látássérültek informatikai klubjában
- eVITA: fórum az életvitelt segítő infokommunikációs technológiákról
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- Megölte testvérét a Playstation-ért
- Növekszik az internetfüggő felnőttek száma Dél-Koreában
- Internetfüggők az amerikai diákok
- Sms technológiát vásárol a Twitter
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- Multifunkciós egyetemi kártya lesz Debrecenben
- Napi 80 sms-t küldenek a tini-lányok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.