Az iPad sikerére kíváncsi a Microsoft
A redmondi konszern a Facebook közösségi portálon indította útjára toborzó kampányát, melynek keretében olyan önkénteseket keresnek, akik vásároltak maguknak az Apple tábla PC-jéből, és hajlandóak volnának elmondani az azzal kapcsolatos véleményüket.
Az almás termékek sikerére tehát a konkurensek is kíváncsiak, s a szoftveróriás is fényt szeretne deríteni a rivális cég marketingstratégiájára, hogy tanulhasson abból. A jelentkezőknek egy július 16-21. közötti időpontban részt kellene venniük egy a redmondi konszern főhadiszállásán megrendezésre kerülő kutatáson, hogy válaszolhassanak a Microsoft-piackutatók kérdéseire. A felhívás szerint mintegy két órán keresztül faggatnák az önkénteseket, akik pénzbeli honoráriumban nem részesülnének, ám szolgálataikért kapnának egy hasznos ajándékot.
Kapcsolódó cikkek
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- IMAGES: iPad-fotóalkalmazás és album a Sanomától
- iPad 2 8GB – Pénztárcakímélő Apple tablet?
- Microsoft Windows 8 “Consumer Preview” verzió
- Egy hét múlva debütál az iPad 3
- Ingyen fejlesztőeszközök a Microsofttól az egri főiskola informatikus hallgatóinak
- iPad 3 premier március első hetében?
- Február 29-én indul a Windows 8 publikus béta tesztje
- Kinect Star Wars: Tanuld meg irányítani az Erőt!
- iPad kölcsönzés automatából – könyvtári szolgáltatás
IT ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Az AGON by AOC bővíti az új G4 gaming termékcsaládot
Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gaming monitor* és IT-kiegészítő márkája – bemutatja a G4 sorozat legújabb tagjait az elismert AOC GAMING portfólióból, a 23,8 hüvelykes (60,5 cm) 24G4XE és a 27 hüvelykes (68,6 cm) 27G4XE modelleket. Az idén bemutatott, formabontó, lopakodó repülőgépek által inspirált dizájnnal rendelkező új G4 sorozat, a 24G4X és 27G4X állítható magasságú Full HD modellekkel, valamint a QHD Q27G4X modellel, már elérhető a piacon.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.