Hálózat

P3 mérés: A Magyar Telekom mobilhálózatát értékelték a legjobbnak negyedszerre is

A P3 nemzetközi tanácsadó, mérnöki és tesztelő cég idén júniusban végzett független mérései alapján a Magyar Telekom mobilhálózata ismét, immár negyedszerre érte el a legjobb összesített eredményt a hang- és az adatszolgáltatások terén a hazai mobilszolgáltatók közül. A maximális 1000 pontból 916 pontot szerzett a szolgáltató, ami 55 ponttal több, mint a második legjobb eredmény. Az átfogó mérések alapján a Magyar Telekom hálózatát értékelték a legjobbnak minden kategóriában: a hang, az adat és a készülékekről gyűjtött hálózati adatok szempontjából egyaránt.

2019. augusztus 6. 13:14

A Vodafone beindította NB-IoT hálózatát

A Vodafone országszerte beindította a keskenysávú (Narrowband) IoT hálózatát, így kereskedelmi forgalomban bárki számára elérhetővé válnak a legkorszerűbb NB-IoT megoldások. Az országos lefedettségnek köszönhetően az önkormányzatok és vállalkozások olyan helyeken is tudnak digitális fejlesztéseket végezni, ahol korábban ez elképzelhetetlen volt. A szolgáltatás hazai bevezetése a Vodafone Csoport közeljövőben kiépülő, legnagyobb nemzetközi NB-IoT hálózatfejlesztésének része, amely tíz európai országban, köztük Magyarországon valósul meg.

2019. augusztus 5. 12:55

A Zyxel NebulaFlex friss modelljeit az amerikai és orosz magazinok is méltatják

A Zyxel NebulaFlex switch sorozatában megjelenő, két kezelési módot is támogató GS1920v2 és XGS1930 is pozitív fogadtatásban részesült a meghatározó amerikai és orosz szaklapoktól. 

2019. július 30. 11:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

Négyéves a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szélessávú szolgáltatásokat összehasonlító portálja, a Szélessáv.net, amely az elmúlt egy évben 211 kihelyezett mérőeszközzel több mint 1,3 millió mérést végzett el. Ezzel kapcsolatban a hatóság egy reprezentatív felméréséből az is kiderült, hogy 2018-ban az internetezők – 58 százaléka – leginkább az otthoni internetes telefonálásra panaszkodott, amit a videotelefonálásra (56%) és az online filmnézésre (52%) vonatkozó elégedetlenség követett.

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2019. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. augusztus 8. 11:32
online sportfogadás