Szoftver

Négy stratégiai lépés az ügyfélélmény növeléséhez

A digitális világból érkező információk lefordítása, megértése és beépítése üzleti előnyt jelent egy vállalat számára. Ha ráhangolódunk és újra gondoljuk az ügyféligényeket, újszerű és ügyfélközpontúbb üzleti modelleket hozhatunk létre. Amint figyelembe vesszük, hogy a technológiai forradalom hatása, sebessége és mélysége teljesen átalakította egész társadalmunkat és ezeknek a tünetei mutatkoznak meg az üzleti életben is, akkor olyan mikro- és makroszinten növelhetjük meg a cégünkről alkotott ügyfél-véleményeket, amelyekkel kitágíthatjuk hűséges vásárlóink körét.

2019. március 20. 12:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

Az új elektromos járművek száma 2025-re elérheti a 10 milliót, 2040-re pedig meghaladhatja majd a hagyományos járművekét, amely az e-mobilitás terén közel 2 000 milliárd dolláros üzleti lehetőséget jelent a közművállalatok számára – derül ki az Accenture új kutatásából.

2019. április 17. 11:04

Van kedvenc webáruházad?

Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. A nevezés után most a vásárlókon a sor, április 19-ig szavazhatnak kedvenc webáruházukra a http://www.evker.hu oldalon. A 20 legtöbb szavazatot kapó webáruház jut tovább a szakmai zsűri elé, a szavazók között pedig értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezők.

2019. április 9. 12:46
cloudappsportal.com