Idén nem lesz sláger Európában a 3D tévé
A Twenga ár-összehasonlító oldal által készített felmérés alapján az európai vásárlóknak amúgy is alig 1 százaléka birtokol már most valamilyen térhatású képet produkáló televíziót. Érdekes, hogy a legtöbben, a briteknél például 35 százalék, egyáltalán semmilyen tévét nem szeretnének venni a közeljövőben, míg 32 százalék szerint túl drága a technológia. 12 százalék másmilyen készüléket venne inkább, további 12 százalék szerint pedig a 3D egyszerűen csak „parasztvakítás”, amivel jó sok pénzt lehet lehúzni a vevőkről.
Ez utóbbi csoport, vagyis akik az egészet feleslegesnek tartják, főleg Észak-Európában, például Skandináviában és Németországban markáns, délen viszont kiegyenlítik őket azok, akik inkább a pénztárcájuk miatt aggódnak. Mindez persze nem meglepő, hiszen nagyon sokan csak nemrég ruháztak be valamilyen, szintén nem túl olcsó síkképernyős plazma- vagy LCD-készülékbe, amit aligha szeretnének ilyen hamar kidobni. A gyártóknak viszont főhet a fejük, hiszen a 3D tévét többen is az idei karácsonyi bevásárló-szezonban szeretnék népszerűvé tenni.
Kapcsolódó cikkek
- Új, felhőalapú videó-technológia TV-szolgáltatóknak
- Sharp TV-k az európai futball jegyében
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Új LG CINEMA 3D Smart TV funkciók és kiegészítők
- 140 centiméter képátlójú LG OLED tévé a CES-en
- Hatalmas képátlójú, 3D Ultra Definition LG kijelző
- Teljes LG CINEMA 3D kép- és hangélmény a CES-en
- Anaglif 3D játék Sony PSP-n
- Dobozold be az iPhone-od!
- Olcsó 3D monitor az Acertől
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?