Több biztosítást kínál a netrisk.hu az ügyfeleknek
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) mellett a netrisk a jövőben nagyobb piaci részesedést akar elérni az egyéb biztosítások területén, ezért aktívabban fogja keresni a kapcsolatot több mint 700 ezer ügyfelével - mondta az MTI-nek Ertl Pál, a társaságot januártól irányító vezérigazgató.
A netrisk a múlt év végi kgfb kampányban 362 ezer ügyfelet szerzett a biztosítóknak.
A vezérigazgató szerint az egyéb biztosítások értékesítésénél biztatóak az idei első három hét adatai. Az előző év hasonló időszakához képest például 50 százalékkal több utasbiztosítást adtak el, de a lakásbiztosítás is több mint 15 százalékkal nőtt. Tervezik, hogy jogvédelmi és kisvállalkozói vagyonbiztosítást is kínálnak, természetesen on-line kötéssel.
Ertl Pál hangsúlyozta: azzal, hogy a netrisk.hu ügyfelek tömegeit képviseli a biztosítóknál, díjengedményt és többletszolgáltatást tud elérni. A társaság célja, hogy egy-egy ügyfél valamennyi biztosítási szerződését az internetes alkusznál kösse, és ezzel optimalizálja az ilyen kiadásait.
A netrisk jelenleg külföldön a román piacon van jelen, ott 12 helyi biztosító termékeit árusítja interneten. A vezérigazgató elmondta: annak sincs akadálya, hogy határon átnyúló szolgáltatásként, magyar biztosítók termékeit értékesítsék ott. Ertl Pál úgy véli, hogy a díj-érzékeny régió más országaiban is sikeres lehet az internetes biztosítási portál.
A Netrisk.hu Első Online Biztosítási Alkusz Zrt. - amely tavaly október végén váltott cégformát kft.-ről zrt.-re - 5 millió forint jegyzett tőkével, 264 millió forint saját tőkével rendelkezett az átalakuláskor, mérlegfőösszege 733 millió forint volt.
Az átalakulást részben a növekedés, részben a regionális terjeszkedési szándék indokolta, de szerepet játszott a döntésben az is, hogy az addig fele-fele arányban Haraszti Zsolt és az MKB-Euroleasing csoport tulajdonában lévő cég 80 százalékát megvásárolta a lengyel Enterprise Investors (EI), Közép-Kelet-Európa egyik legjelentősebb magán- és kockázati tőkealapkezelő vállalata. A vevőnek ez volt az első magyarországi befektetése. A vételár 23 millió euró, mintegy 6,4 milliárd forint volt. A maradék 20 százalék továbbra is a korábbi tulajdonosoké.
Az új tulajdonos kérte fel a vezérigazgatói posztra Ertl Pált, az Uniqa Biztosító nem életbiztosításokért felelős igazgatósági tagját.
Kapcsolódó cikkek
- Orosz oligarchiáé lehet a szerb állami távközlési cég
- Jó évet zárt és az idén és növekedést vár a Canon
- Közös vállalatot alapított a Lenovo és a NEC
- A Nokia profitja 21 százalékkal csökkent, piacot veszített
- Csökkent az AT&T nyeresége a negyedik negyedévben
- Több mint tízszeresére nőtt az Ericsson profitja
- A Telenornak fontos a kiszámíthatóság a beruházásai ütemezése miatt
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.