Közel 60 százalékkal nőtt a a BalaBit árbevétele tavaly
A BalaBit IT Security, a világ egyik vezető IT-biztonsági szoftverfejlesztő vállalata 59 százalékkal, 1,58 milliárd forintra növelte konszolidált árbevételét 2010-ben.
Iparági és elemzői felmérések szerint a tavalyi évben az IT-biztonsági piac enyhe növekedést mutatott, ahol a piac fő mozgatórugója a kötelező törvényi és iparági előírások teljesítése (compliance) volt. A BalaBit teljesítménye azonban magasan felülmúlta a globális IT-biztonsági piaci várakozásokat is. A vállalat árbevételében évről évre nagyobb részarányt képviselnek a nemzetközi eladások, tavaly elérve a 78 százalékot (2009-ben ez a részarány 53 százalék volt). A BalaBit a 2011-es évre 40 százalékos növekedést tervez árbevétele és a dolgozói létszáma tekintetében is, valamint tovább bővíti nemzetközi partnerhálózatát, és ezzel együtt a nemzetközi értékesítésből származó forgalmának arányát.
A vállalat zászlóshajó terméke, a magas jogosultsággal rendelkező felhasználók (rendszergazdák, bizalmas adatokkal dolgozók, outsource-szolgáltatók) ellenőrzését végző Shell Control Box árbevétele 187 százalékos növekedést mutatott 2009-ről 2010-re. A sikerhez jelentősen hozzájárult - szintén a compliance szabályozásokhoz kapcsolódó - naplózó megoldás, a syslog-ng 28 százalékos növekedése, valamint a legmagasabb biztonsági igényeket kiszolgáló Zorp tűzfal értékesítésének 19 százalékos emelkedése.
Kapcsolódó cikkek
- Öt év alatt megduplázza bevételét a Konica Minolta Kft.
- A Lenovo elektronikai nagykereskedőt vesz
- Zuhant a Nokia árfolyama a profitfigyelmeztetés után
- Újabb felvásárlás a Xeroxnál
- A Crnogorski Telekom 18 millió euró osztalékot fizet
- 300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox
- Synergon: növekvő árbevétel és veszteség az első negyedévben
- A Toshiba megvásárolja a svájci Landis+Gyr műszergyárat
- Szárnyalt az első negyedévben a Dell
- A Telefonica profitja csökkent az I. negyedévben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.