"Hétdimenziós" mozi hódít Sanghajban
Tömeges, interaktív videojátékra emlékeztető "7 D-s" mozi hódít Sanghajban, ahol a várakozásokat felülmúló sikert arató próbaüzem után ősszel nyithat az első ilyen filmszínház.
A különleges mozi szeptember elején a kelet-kínai metropoliszban megrendezett nemzetközi tudományos és művészeti kiállítás keretein belül mutatkozott be, a helyi Qing Yu Intelligent Systems Engineering vállalat kezdeményezésére.
A cég a már korábban létező 2-3-4 D-s mozi koncepcióját fejlesztette tovább: a hetedik fokozat a háromdimenziós vizuális élményen túl 4 D-s elemeket, vagyis mozgó, rázó, vibráló székeket, extra látvány- és speciális elemeket, így például villámot, illatokat, füstgépet, szelet, vízcseppeket is használ. Igazi különlegessége, hogy a valós életet imitáló elemek mellett a nézők "kapcsolatba léphetnek" a filmmel, és egy többszereplős videojátékhoz hasonlóan befolyásolhatják annak kimenetelét.
Ez a városban kísérleti jelleggel bemutatott három filmben egy-egy játékpisztoly használatával vált lehetővé. A "7 D-s" mozi nagy sikert aratott, a filmek iránt élénk érdeklődés mutatkozott, amelyet az órák alatt elkelt jegyek és az órás várakozást jelentő hosszú sorok is jól példáztak.
A kísérleti üzem sikerét látva a vállalat ötmillió jüanos (185 millió forint) beruházással egy állandó "7 D"-s mozi létrehozását tervezi a városban. A 10-15 perces filmekért az átlagos jegyeknél némiképp többet, mintegy 50 jüant (1900 forint) kérnek majd el - írta korábban a Shanghai Daily napilap. Kínai sajtóértesülések szerint jövő tavasszal Pekingben, nyáron a közép-kínai Honan tartományban nyílhatnak további létesítmények, és nagy érdeklődés esetén a "7 D-s" mozik felbukkanása az ország többi részén is biztosan várható.
Kapcsolódó cikkek
- A Mozi24 már Windows Phone-on is elérhető
- HP technológiával száguld a DreamWorks Animation "Turbó" című filmje
- Az Alleban mérkőztek meg a Samsung csúcsmobiljáért
- Filmkölcsönzés a Samsung Smart TV-ken
- Új funkciókkal és smart TV applikációval bővül a Telekom Moziaréna szolgáltatása
- A T-Mobile révén magyarok is szerepet kaphatnak az első igazán interaktív hollywoodi játékfilmben!
- Az internet az orosz mozi halála
- Nehéz helyzetben a digitális technika terjedésével a vidéki mozik
- Jó hír a mozi-mánisoknak: megújult a Mozi24 iPhone alkalmazás
- 3D filmek 2D-ben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.