A Bridgestone motorabroncsai visszatérnek a virtuális világba
A Bridgestone és az olasz játékfejlesztő cég, a Milestone bejelentette közös együttműködését a RIDE videojáték-sorozat legújabb részében, a RIDE 5-ben.
Az együttműködés keretein belül a Bridgestone innovatívan mutatja be szakértelmét és a versenyzésre tervezett motorkerékpár-abroncs termékeit a motorok és a videojátékok szerelmeseinek.
A RIDE 5 a franchise legújabb versenyjátéka, amely a virtuális motorosok kedvencévé vált szerte a világon, és már elérhető a PlayStation5, Xbox Series X|S, Steam és Epic platformokon is. A játékban a motorosok, a különböző márkák legikonikusabb motorjain, valódi és eredeti virtuális pályákon élhetik át a versenyzés izgalmát és tapasztalhatják meg, mire képesek a Bridgestone abroncsok. A Bridgestone márka emellett, szponzorált ruhákon, különféle felszereléseken és a versenypályákon elhelyezett hirdetőtáblákon is megjelenik a játékban.
Az évek során a Bridgestone a motorkerékpár-versenyzésben komoly örökséget épített, többek között az endurance versenyeken aratott győzelmekkel. Az endurance a RIDE 5 egyik legnagyobb kihívást jelentő játékmódja, ahol a versenyzőknek lehetőségük nyílik arra, hogy próbára tegyék motorozási képességeiket, miközben megismerik a Bridgestone abroncsok kivételes teljesítményét és tartósságát. Akárcsak a való életben, a játékban is a gumiabroncsok kopása az egyik legfontosabb tényező. Annak, aki sikeres versenyző akar lenni, figyelembe kell vennie az időjárást és a vezetési stílusokat, és stratégiai döntéseket is kell hoznia ezek alapján.
"Globális mobilitási vezetőként mindig új utakat keresünk, hogy kapcsolatba lépjünk a motoros közösséggel, miközben megmutatjuk termékeink minőségét" – mondta Nico Thuy, a Bridgestone EMIA motorkerékpár üzletágának vezetője. "Izgatottan várjuk a Milestone-nal való együttműködést és azt, hogy ismét részesei lehessünk a virtuális motoros paradicsomnak."
"A valósághű szimulációnak köszönhetően a RIDE franchise már indulása óta a motoros rajongók kedvence. A Bridgestone-nal való partnerkapcsolat pedig egy újabb lépés afelé, hogy a virtuális és a valós motoros világot még közelebb hozzuk egymáshoz." – tette hozzá Andrea Loiudice, a Milestone kiadásért felelős igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Vezető magyar szállítmányozási szolgáltató csatlakozott a Webfleethez
- Videójátékosokra specializált felületet mutat be a Samsung
- Elektromos autókra is optimalizálta teljes gumiabroncs-termékpalettáját a Continental
- A Continental bemutatta eddigi legfenntarthatóbb gumiabroncsát
- Jelentős mérföldkő a hazai autóiparban
- A Continental új gumiabroncsa minden személyautóhoz és SUV-hez alkalmas
- Minőség és teljesítmény – ezt tudja a Bridgestone legújabb nyári gumiabroncsa
- Ezt tudja a Bridgestone legújabb nyári gumiabroncsa
- Bridgestone abroncsokkal robban be a vadonatúj Lamborghini Revuelto
- Siemens technológiával automatizálja abroncsgyárait a Continental
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.