Így lesz ügyfél a hirdetésből

forrás: Prím Online, 2013. november 18. 11:47

A marketing tevékenység során az elmúlt időszakban egyre nagyobb hangsúly került az értékesítést szem előtt tartó kampányokra. Különösen igaz ez az online marketing terén, ráadásul a legnagyobb platformok szabályai is folyamatosan változnak, ami további nehézségeket jelenthet a hirdetők számára.

A magyar gazdaság az elmúlt időszakban életjeleket mutatott, kisebb mértékű GDP növekedés látható a statisztikákban, mellyel párhuzamosan a kiskereskedelemben és az idegenforgalomban is erősödő keresletet mért a KSH. A növekvő tortából azok a cégek fognak részesedni, amelyek hatékonyabban szólítják meg potenciális ügyfeleiket, vásárlóikat.

 

Az online térben is azonban számtalan csatorna, platform van, amelyen elérhetők a felhasználók: előretört a videós tartalom, sokan használnak közösségi médiát, mások a hagyományos oldalakat olvassák idejük nagy részében. Ahány felület, annyiféle hirdetési megoldás adódik, a klasszikusnak mondható bannerek, email-ek, social médiás kampányok, vagy éppen a SEO.

 



Az mfor.hu Hatékony online marketing 2014 című konferenciája a fentiek szellemében igyekszik áttekinteni a legfontosabb folyamatokat és felületeket. Értékesítési szempontból vizsgálva a kérdéseket, gyakorlatorientált előadásokon keresztül mutatjuk be a legfrissebb trendeket.


Napjaink egyik legdivatosabb témája, a social marketing, és a Facebookon való megjelenés, hirdetés. Ám a legnagyobb közösségi oldalról is kiderült, hogy nem csodaszer, sok ezer vállalkozás azonban addig amíg ezt felismerte nem kevés időt, energiát és esetleg pénzt fektetett abba, hogy minél több követője legyen. A like-olók nem feltétlen lesznek vásárlók, különösen azért, mert a Facebook az idei évben módosított rendszere az egyéni felhasználók üzenőfalára sokkal ritkábban teszi láthatóvá, emeli ki a vállalati oldalak üzeneteit, ezeket elsősorban fizetett hirdetések formájában tudják a cégek eljuttatni rajongótáborukhoz.

 

Az esemény egyik előadója, Radisics Milan (Social daily alapítója) abban mutat irányt, hogy a megszerzett követőket hogyan lehet hatékonyan terelni, miként lesz számunka a Facebook több egy nagy forgalmú CT-gyárnál. A CT kampányokat alkalmazók is újdonsággal szembesültek néhány hete, változott ugyanis az AdWords, a hirdetések rangjánál mostantól nem csak a CPC x QS képletet veszi figyelembe a rendszer, hanem a beállított hirdetésbővítményeket is. A konferencián megtudhatjuk mit jelent mindez a hirdetők számára!


Az online videókban (YouTube) való hirdetésről a legautentikusabb forrásból, a Google hazai képviseletének egyik szakemberétől (Kovács Péter) hallhatnak az érdeklődők előadást. Számos érdekesség várható a hazai email-marketing egyik legelismertebb szakértőjétől Damjanovich Nebojsától is, aki arról beszél majd, hogyan lehet mesterfokon űzni a lead menedzsmentet. A hatékony kampányok, és a minél magasabb konverzió elérésének gyakorlati példáival pedig Fodor László a Használtautó.hu értékesítési és marketingigazgatója és Magyar Balázs, az Addict Interactiv vezető digitális stratégája ismerteti meg az érdeklődőket.


A konferencia programja itt érhető el.


 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Munkaerő-megtartás: díjat kapott az ALDI informatikai cége

Az ALDI International IT Services Kft. (AIIS) az ALDI SÜD vállalatcsoport számára nyújt informatikai támogatást Magyarországról. A közel 700 főt foglalkoztató cég dinamikusan bővült az elmúlt öt év során. Az új munkahelyek létrehozása mellett az AIIS kiemelt figyelmet fordít a munkaerő megtartására annak érdekében, hogy az ALDI SÜD leányvállalatai világszerte magas színvonalon tudják kiszolgálni a vásárlókat. Az egyébként is alacsony fluktuációs rátát a vállalat a felére csökkentette, a munkaerő megtartásáért végzett munkájáért az AIIS a HR-Revolution Díjátadón szolgáltatás kategóriában a legjobbaknak járó elismerést kapta.

2023. október 4. 11:22

Papot is hívott akadémiájára előadni Gattyán György

Hamarosan elstartol a Gattyán György nevével fémjelzett Docler Holding által alapított Magyar Vállalkozói Akadémia, ahol október 13-án tartják az első előadás-sorozatot. A program már most teltházas, az előadók között pedig egy lelkész is felszólal a sikeres vállalkozásfejlesztés titkáról.

2023. október 3. 17:33

Az MI támogatására optimalizált adatközpontok kialakításához nyújt segítséget a Schneider Electric

A következő években látványosan nő az adatközpontok mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokhoz köthető terhelése, ami egyben az ilyen létesítmények energiaigényének bővülésével is jár. A Schneider Electric új útmutatója segítséget nyújt az adatközpontok üzemeltetőinek ahhoz, hogy az MI-hez köthető igények kiszolgálására optimalizált infrastruktúrát alakítsanak ki.

2023. október 3. 15:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Negyvenéves magyar mikroszámítógépre fejlesztenek új játékokat

2023. szeptember 29. 18:51

Megvannak az idei Gyurós Tibor-díjazottak

2023. szeptember 20. 15:17

Diákokat, női vezetőket és roma fiatalokat is támogatnak a Morgan Stanley munkatársai

2023. szeptember 18. 13:16

Hat érmet hoztak haza a magyar diákok a Nemzetközi Informatikai Diákolimpiáról

2023. szeptember 4. 15:38