Üzleti webshopot indít a Neostratus
A magyar székhelyű nemzetközi felhőszolgáltató új Webáruház modullal bővíti felhő alapú infrastruktúra szolgáltatásait viszonteladói és üzleti felhasználói számára. Az önkiszolgáló piactér (marketplace) a Neostratus saját fejlesztésű menedzsment platformjának, a Cloud Services Managernek (“CSM”) a részét képezi, ezáltal képes a vásárolt felhőszolgáltatások azonalli kiosztására és adminisztrálására. A Neostratus Webáruház elsősorban távközlési cégeknek és nagyvállalati IT szervezeteknek nyújt üzleti (B2B) felhő megoldást.
A Neostratus Webáruház teljes mértékben márkázható a viszonteladó vállalati imázsának és nyelvi igényeinek megfelelően. Legnagyobb erénye, hogy rajta keresztül a felhőszolgáltatások a viszonteladó más, már meglévő, vagy akár nem felhő alapú termékeivel és szolgáltatásaival is könnyen integrálhatóak. Így a letisztult, felhasználó- és mobilbarát felhasználói felület nemcsak a felhőszolgáltatások eladását segíti, hanem számos cross-sell és up-sell lehetőséget is rejt magában.
A Neostratus Webáruház több, mint egy egyszerű app store, vagy termékkatalógus. Tervezése és fejlesztése során kifejezetten arra koncentráltak a Neostratus szakemberei, hogy egy távközlési cég vagy nagyvállalati IT szervezet sajátos üzleti logikáját is meg tudja rajta jeleníteni, ezáltal egy olyan B2B felhő bróker platform született, ami segíti a felhőszolgáltatások eladását és felhasználói szintű terjedését.
Mivel meggyőződésünk, hogy a felhőszolgáltatások elterjedéséhez nem hosszú terméklisták, hanem üzleti megoldásokat tartalmazó javaslatok kellenek, ezért olyan nem mindennapi funkciók is helyet kaptak a webáruházban, mint pl. a nyitóoldalon elhelyezhető termékpromóciók, bannerek, üzleti megoldások vagy esettanulmányok, amelyek dinamikus címkékkel és megoldás-alapú termékportfólióval segítik a felhasználó tájékozódását és vásárlását. A Webáruház termékkatalógusa a viszonteladó által szabadon meghatározható kategóriákat és termékeket tartalmaz, amelyek mindegyike címkézhető, kereshető, illetve kiegészítő vagy javasolt termékekhez társítható.
A Neostratus felügyeleti és adminisztrációs szoftverének, a CSM-nek köszönhetően pedig a kiválasztott termékek a kosár elhagyásával automatikusan kiosztásra kerülnek, és használhatóvá válnak. A felhőnek köszönhetően a viszonteladók és céges adminisztrátorok valós időben és bármikor nyomon tudják követni az elérhető és felhasznált szolgáltatások státuszát.
Kapcsolódó cikkek
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- Windows Azure Circle partnerré vált az Euro One
- Petőfi Sándor és Arany János is az Office 365-öt használta?
- SUSE Cloud 2.0: új generációs felhőmegoldás nyílt alapokon
- Ingyenes Windows Azure tanfolyamok hazai informatikusoknak
- Támogatás integrált vállalati információs rendszer fejlesztésére
- IBM NeXtScale, egyenesen a laborból
- Microsoft: felhőalapú szoftver nonprofit szervezeteknek ajándékba
- Felhőalapú adatközpontokhoz kifejlesztett új Intel technológia
- Az IBM bővíti zEnterprise nagyszámítógépes termékkínálatát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.