Samsung Smart & Premium Megoldás Központ nyílt Budapesten

Farkas Norman, 2014. május 5. 09:18

A Samsung megnyitotta Budapest belvárosában, a Váci út 33. szám alatt Smart & Premium Megoldás Központját, mely a fogyasztói igények maximálás kiszolgálása érdekében született. A szervizt, bemutatótermet és ügyfélszolgálatot is magába foglaló üzletben mindenki választ kaphat Samsung termékekkel kapcsolatos kérdéseire, vagy szervizeltetheti készülékeit, és természetesen vásárlásra is van lehetőség.

A dél-koreai gyártó kiemelt figyelmet fordít az ügyfelei elégedettségére, s ennek legújabb bizonyítéka a múlt héten megnyitott Samsung Smart & Premium Megoldás Központ. A főváros központjában, a Váci út 33. szám alatt (a Westend City Centerrel majdnem szemben) várja látogatóit a vadonatúj üzlet, mely nemcsak prémium bemutatóterem, hanem szervizközpont és ügyfélszolgálat is egyben.

 

 

Az ügyfelek igényei

 

A megnyitón mi is részt vettünk, s megtudtuk, hogy a vásárlók nagyon gyakran veszik igénybe a Samsung ügyfélszolgálatát. Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Premium Megoldások üzletágának vezetője elárulta, hogy évente 200 ezer hívást és 30-35 ezer e-mail-t fogadnak, a gyártó oldalán elérhető Online Chaten keresztül pedig napi 40-50 megkeresésre válaszolnak. Egyértelmű tehát, hogy a fogyasztók számára fontos a gyártó elérhetősége, hogy gyorsan választ kaphassanak kérdéseikre.

 

A megfelelő rendelkezésre állás és tájékoztatás nem csak a vásárlás után, hanem azt megelőzően is kulcsfontosságú, hiszen azt eredményezi, hogy az ügyfelek nem csalódnak a megvásárolt termékekben. Ha valóban az elégedettség maximalizálása a cél, erre muszáj odafigyelni.

 

A termékek szervizelésénél is kiemelt jelentőséggel bír a gördülékeny kommunikáció és a gyorsaság, hogy a lehető legkisebb kínlódással oldódjon meg az ügyfél problémája. Talán felesleges magyarázni, hogy egy döcögősen előrehaladó javíttatás milyen gyorsan változtathat az adott gyártóról kialakított képünkön.

 

 

A Samsung válasza

 

A Samsung Smart  & Premium Megoldás Központ megnyitása egy mérföldkő a Samsung ügyfeleinek kiszolgálásában. Egy olyan sokoldalú üzletről van szó, ahova számos különböző okkal térhetnek be a fogyasztók, és borítékolható, hogy elégedetten távoznak.

 

A fent említett igényeket mind kiszolgálja az üzlet, ugyanis magába foglal egy prémium bemutatótermet, egy szervizt és egy ügyfélszolgálatot is.

 

Ha vásárlás előtt állunk, a Központban kipróbálhatjuk a legújabb eszközöket, a felmerülő kérdéseinkre pedig szakemberektől kaphatunk azonnali válaszokat. Amellett, hogy megvásárolhatjuk a kiszemelt termékeket, Samsung személyre szabott megoldásait – mint a Prémium Assistance, Samsung termékregisztráció, házhoz megyünk megoldás, távoli segítségnyújtás a televízió- és mobilkészülékekhez, Video-Web Chat-szolgáltatás és a kiterjesztett garancia – is igénybe vehetjük.

 

 

Termékregisztráció és kiterjesztett garancia

 

A Samsung termékregisztrációjának célja, hogy az ügyfelek egyszerűen és gyorsan érvényesíthessék a cég által biztosított jótállási időt, és azt további 2 hónappal meg is hosszabbíthassák. A termékregisztráció mellett kiterjesztett garancia vásárlására is van lehetőség, ami a televíziók, mosógépek és hűtőszekrények mellett 2014 áprilisától már a mobiltelefonokra és táblagépekre is elérhető.

 

Samsung Prémium Assistance & házhoz megyünk szolgáltatás

 

A Samsung Prémium Assistance & házhoz megyünk szolgáltatásának keretében a prémium készülékek esetén a szakemberek a bejelentést követően, a hét bármelyik napján, 24 órán belül felkeresik az ügyfelet otthonában, és amennyiben megoldható, már a helyszínen elvégzik a szükséges beállításokat, javítást. Gerzsei Attila elmondása alapján ezzel a világon egyedül hazánkban elérhető megoldással havonta 500-600 alkalommal élnek a fogyasztók.

 

Video-Web Chat szolgáltatás

 

Az ügyfelek még gyorsabb és emberközpontúbb kiszolgálását teszi lehetővé a Samsung új, XXI. századi megoldásai, így például az úgynevezett Video-Web Chat szolgáltatás is, amely májustól érthető el a Samsung.com oldalon, ahol az ügyfeleknek lehetőségük nyílik a face-to-face ügyfélkiszolgálásra. A Samsunga Smart TV-vel rendelkező ügyfeleknek további kiemelt szolgáltatást biztosít, így a DTV alkalmazáson keresztül a felhasználó át tudja adni a készülék irányítását a szervizes kollégának, aki minden kért beállítást elvégez helyette, emellett tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy milyen egyéb beállításokat célszerű elvégezni a készüléken. A „távoli” technikai support megoldás, amely európai országok közül Magyarországon a legnépszerűbb, már a Samsung okostelefonokra is elérhető.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A GreenGo a külső kerületekben és az agglomerációban erősít

Az autómegosztók sikerének és népszerűségének egyik kulcsa, hogy a felhasználók számára elérhető-e a szolgáltatás mindennapi életük fontos helyszínei közelében. A szolgáltatási terület bővíthetőségének korlátait a GreenGo most Külső Zónák megnyitásával bontotta le, megnyitva a bérlés lehetőségét Csepeltől Budafokig, egyben segítve az agglomerációs városok fenntarthatósági törekvéseit is.

2024. február 29. 17:30

Az ABB energiagazdálkodási megoldást vezet be az ivóvíz- és szennyvízágazatban

Az ABB bevezette az ABB Ability OPTIMAX energiagazdálkodási megoldását az ivóvíz- és szennyvízágazat számára, melynek segítségével az üzemeltetők meghatározhatják a telephelyeken belüli elkerülhető energiaveszteségeket. A digitális optimalizáló eszköz több eszköz összehangolt vezérlésével, valamint az adatok és a folyamatok láthatóságával csökkentheti az energiafelhasználást és az energiaköltségeket.

2024. február 29. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30