Langsteiner Marianne az Invitel új lakossági vezérigazgató-helyettese

forrás: Prím Online, 2015. február 13. 09:14

2015. február 12-től Langsteiner Marianne tölti be az Invitel lakossági vezérigazgató-helyettesi pozícióját.

Langsteiner Marianne 2012 júniusa óta az Invitel lakossági marketing igazgatójaként tevékenykedett, feladata volt az ügyfélközpontú és versenyképes termékportfólió alakítása, valamint a szolgáltatások ügyféligényeket messzemenően figyelembe vevő fejlesztése. A szakember két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a hazai telekommunikációs szektorban.

A kinevezés kapcsán David Blunck, az Invitel vezérigazgatója hangsúlyozta: „Marianne-nak lakossági marketing igazgatóként kulcsszerepe volt a televíziózást középpontba helyező szolgáltatási stratégia sikerében. Az Invitel tv-szolgáltatásból származó árbevétele – felülmúlva várakozásainkat – az elmúlt két évben megduplázódott. Mostantól, a teljes lakossági szervezet vezetőjeként minden lehetősége megvan a sikeres folytatásra.”

Langsteiner Marianne a Budapesti Corvinus Egyetem jogelődjénél szerzett okleveles közgazdász-, majd a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskolán villamos üzemmérnök diplomát.


A Magyar Telekomnál és elődvállalatainál is vezető pozíciókat töltött be, 2005-től a T-Mobile marketing igazgatójaként, 2008-tól pedig a Magyar Telekomon belül a T-Mobile és T-Home üzletág marketing igazgatójaként tevékenykedett, többek között a Westel T-Mobile-lá történő átmárkázását irányította és a T-Home márka bevezetésében is részt vett. Ezt követően az Invitelhez történő csatlakozásáig a MALÉV Légiközlekedési Zrt. marketing igazgatója volt, a társaság marketing, termékfejlesztési és e-business tevékenységét irányította.

 

Kulcsszavak: +céginfo CIO Invitel

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Dyson újabb 2,75 milliárd fontot fektet új technológiákba

A Dyson megduplázza a termékkínálatát, valamint teljesen új területeken jelenik meg 2025-ig - és ezzel első alkalommal túllép a háztartási termékek körén. Ezeknek a terveknek a megvalósítása érdekében a Dyson bejelentette, hogy a következő öt évben 2,75 milliárd fontot fektet új technológiákba és új termékekbe. A beruházások Szingapúrban, az Egyesült Királyságban és a Fülöp-szigeteken valósulnak meg, és ennek érdekében a tervek között szerepel még több, a szoftverfejlesztés, a gépi tanulás és a robotika területén tevékenykedő mérnök és tudós toborzása.

2020. november 30. 11:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás