Egyre több ügyfele van az Invitel biztosítási szolgáltatásának

Czipperer Dia, 2015. március 13. 14:58

Már 7500-nál is több ügyféllel büszkélkedhet az Invitel Biztonság Csomagja. A szolgáltatás balesetbiztosítást kínál az egész családnak, ugyanis az azonos címen lakókra is kiterjed.

Tavaly (2014) február óta elérhető az Invitel biztosítási szolgáltatása, melyet az Aegonnal közösen kínál. A biztonsági Csomag névre keresztelt megoldás előnye, hogy nem csak az élvezheti előnyeit, aki megköti, hanem a vele egy háztartásban lakók is. A biztosítás a nap 24 órájában érvényes, bármely országban. 

 

A biztosítást az Invitel ügyfelei igényelhetik. Az elmúlt egy évben nagyon népszerű lett az üyfelek körében, már több mnit 7500-an döntöttek úgy, hogy megrendelik.  A szolgáltatás díja havi 690 forint, és könnyen be is fizethető, ugyanis nem kell külön csekkel bajlódni, hanem az inviteles számla egyik tételeként szerepel. Ezért az összegért pedig egy háztartásban lakó biztonságáról gondoskodik a szolgáltató.

 

Kép: thegoodblog.com.au

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Progmatic Academy üzletrészt vásárol a Kulcs-Soft

A napokban került aláírásra az a szándéknyilatkozat, melynek értelmében a Kulcs-Soft Nyrt. 12%-os üzletrészt kíván szerezni a Progmatic Academy Korlátolt Felelősségű Társaságban. A vállalat hazai és nemzetközi szinten az egyik legdinamikusabban fejlődő intenzív, gyakorlatorientált szoftverfejlesztő képzési irányt képviseli, enyhítendő az általános munkaerőhiányt az informatikai szektorban.

2020. február 26. 17:51

Öt év alatt versenyképesebbé válhat a magyar gazdaság

A vállalatok és az ország gazdasági szempontból életképes jövője szorosan összefügg a szakképzett és motivált dolgozók megfelelő szűrésével és alkalmazásával. Viszont a legfrissebb kutatások alapján ma Magyarországon több, mint 40 százalék feletti a közepes- és nagyvállalatok fluktuációja, vagyis ötévente a teljes munkaerő bázis lecserélődik. A jelenség hátterére magyarázatot adhat, hogy a jelenleg felvett munkaerő 80 százaléka nem megfelelően kerül kiválasztásra.

2020. február 26. 13:20

A chatbot a cégvezető legjobb barátja

Employer branding, onboarding, HR-applikációk – divatos és gyakran puffogtatott kifejezések nem csak a toborzók és kommunikációs szakemberek, de a cégvezetők körében is. Mindeközben kevés vállalatot jellemez tudatosság a HR-stratégiát, a toborzásra fordított erőforrásokat és a járulékos költségeket tekintve, holott egy új kolléga kiválasztása átlagosan 50 napba és közel 1,2 millió forintba kerül a cégeknek. A kihívás és a verseny óriási, de a technológia ebben is partner: mesterséges intelligenciával a toborzásra fordított idő és a költségek is jelentősen csökkenthetők, így minden cégnek érdemes újragondolnia a hagyományos kiválasztási folyamatokat és eszközöket.

2020. február 26. 10:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Nemzeti Közműszolgáltató nevében indult adathalász támadás

2020. február 25. 13:40

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

2020. február 24. 11:45

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33
online sportfogadás