Technológia és gamifikáció

forrás: Prím Online, 2016. február 10. 13:58

A múlt héten megrendezett Boost My Event konferencia  a rendezvényszervezéssel kapcsolatos új és meghatározó, nemzetközi trendek közül elsősorban a gamifikációra fókuszált, ami értelemszerűen magán a konferencián is megteremtette a játékos hangulatot és a jókedvet.

A gamifikáció egyértelműen a 2015-ös év legfeltörekvőbb eszköze lett a cégek kommunikációjában. Sokan már a közösségi média versenytársának tartják. A Boost My Event-et stílusosan közös játékkal indították: 2.0-as (második) ilyen témájú konferencia nyitójátéka  a Duelbox csapatának új fejlesztése a Finger Sports futóversenye volt. Mindenki nagyon élvezte, ahogyan a játékosok az újaikkal az iPad-ek kijelzőin "futva" próbálták megelőzve egymást a leggyorsabban a célba érni. 

 

 

Magunk az előadások is ezt a témát járták körül.

 

Fromann Richárd, a JátékosLét Kutatóközpont vezetője szerint "a gamifikáció korunk egyik leginnovatívabb motivációs eszköze, amely képes a felhasználói élményt olyan minőségi szintre emelni, hogy az unalmas munka- és oktatási környezetek szórakoztatóvá és izgalmassá válnak, amely által jelentősen növekedni kezd a felhasználó motivációja és lojalitása, így a korábbinál nagy valószínűséggel lényegesen jobb eredmények jönnek létre." 

 

Hajós Cecília és Regicz Tamás (mindketten az Activiteam-Art-tól) a személyes kommunikáció és technológia kapcsolatáról, így a csapatépítés jövőjéről beszéltek. Előadásukban hangsúlyozták, hogy a technológiai fejlődés nem tudja helyettesíteni a személyes kapcsolatot. Ez a személyes kapcsolat által tud jól működni együtt az ember és a gép az élményrendezvények létrehozásában. Úgy látják, hogy a 2016 trendjei a csapatépítés világában az egyre inkább technológiákra épülő szolgáltatások lesznek, ahol a résztvevőket (tömegeket) egyszerre tudják bevonni közösségi játékokba, élményekbe.

 

Sárosi Róbert, a Duelbox vezetője az előtte lévő két előadás tartalmának gyakorlati megvalósításáról beszélt, arról, hogy hogyan játsszon egy tömeg. Gyakorlati példákkal bemutatta, hogy a mostani technológiai fejlődések (5G, a dolgok internete, a Big Data, a Web 3.0) milyen lehetőséget adnak a rendezvény szervezők számára.

Kulcsszavak: konferencia gamification

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új támadási módszer: Cloud Snooper vírus

A Sophos, kiberbiztonsági szakértő közzétette legújabb jelentését egy kifinomult támadási módszerről, amely különböző technikák egyedi kombinációjával teszi lehetővé a szerveren lévő vírus számára, hogy a vezérlő szerverekkel kommunikáljon a tűzfalakon keresztül. A jelentés részletezi a támadásban használt taktikákat, technikákat és eljárásokat (TTP-ket). A Sophos úgy véli, hogy a támadó módszer hátterében valamely ország áll, melyet a kémkedés motivált.

2020. február 28. 19:30

Gazdasági recessziót okozhat a koronavírus?

A koronavírus-járvány hatására világszerte érezhetően erősödik a pánik. Nem is maga a vírus okozza a legnagyobb károkat, hanem sokkal inkább az általa teremtett vészhelyzet. A gazdaságban legalábbis mindenképp: a tőzsde zuhan, a vállalatok működése akadozik vagy akár leáll. A cégek számára ezért most a legfontosabb feladat a veszteségek minimalizálása, a káosz és a pánik elkerülése – ehhez pedig egy hazai, közösségi médiafelületen futó szoftver nyújt ingyenes segítséget. 

2020. február 28. 18:25

Íme 4 tipp, hogy hogyan keress pénzt vásárlásaiddal

Kevés olyan ember van, aki nem vágyik arra, hogy növelje a megtakarításait, ez azonban nem mindenkinek megy egyszerűen. Számos apró módszer létezik arra, hogy hogyan osszuk be a pénzünket, hogyan csökkentsük kiadásainkat, azonban az sem ördögtől való, ha valaki költve spórol, vagyis azáltal képez tartalékot, hogy közben vásárol. Ráadásul ki az, aki nem szereti, ha megjutalmazzák azért, hogy költi a pénzét? Az alábbiakban bemutatjuk a költve spórolás legjobb módszereit a legrégebbi megoldástól a legújabb innovációig.

2020. február 28. 11:55

Folytatódik a tudományos munka az Antarktiszon lévő Palmer kutatóállomáson

A SES Government Solutions (SES GS) és az Artel a Leidosszal közösen létfontosságú csatlakoztathatóságot biztosítottak a National Science Foundation (NSF) által működtetett antarktiszi Palmer kutatóállomás számára. A műholdalapú szolgáltatás nyújtja az adatmegosztás gerincét, hogy az egészéves kutatás eredményeit a terepről eljuttathassák a United States Antarctic Program (USAP) 12 ezer kilométerre lévő adatközpontjába, a coloradói Centennialbe.

2020. február 28. 10:39

Új területeken hódít a különleges magyar fejlesztés

Disztribútori szerződést kötött a magyarországi székhelyű i4p és az adriai régióban tevékenykedő, szlovén székhelyű REAL security vállalat. A megállapodás értelmében 2020-tól a Real security forgalmazza az i4p termékeit, köztük a piacon egyedülállóan magas szintű biztonságot kínáló Trident HSM-et Albániában, Bosznia-Hercegovinában, Észak-Macedóniában, Horvátországban, Koszovóban, Montenegróban, Szerbiában és Szlovéniában.

2020. február 28. 09:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Nemzeti Közműszolgáltató nevében indult adathalász támadás

2020. február 25. 13:40

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

2020. február 24. 11:45

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33
online sportfogadás