Technológia és gamifikáció

forrás: Prím Online, 2016. február 10. 13:58

A múlt héten megrendezett Boost My Event konferencia  a rendezvényszervezéssel kapcsolatos új és meghatározó, nemzetközi trendek közül elsősorban a gamifikációra fókuszált, ami értelemszerűen magán a konferencián is megteremtette a játékos hangulatot és a jókedvet.

A gamifikáció egyértelműen a 2015-ös év legfeltörekvőbb eszköze lett a cégek kommunikációjában. Sokan már a közösségi média versenytársának tartják. A Boost My Event-et stílusosan közös játékkal indították: 2.0-as (második) ilyen témájú konferencia nyitójátéka  a Duelbox csapatának új fejlesztése a Finger Sports futóversenye volt. Mindenki nagyon élvezte, ahogyan a játékosok az újaikkal az iPad-ek kijelzőin "futva" próbálták megelőzve egymást a leggyorsabban a célba érni. 

 

 

Magunk az előadások is ezt a témát járták körül.

 

Fromann Richárd, a JátékosLét Kutatóközpont vezetője szerint "a gamifikáció korunk egyik leginnovatívabb motivációs eszköze, amely képes a felhasználói élményt olyan minőségi szintre emelni, hogy az unalmas munka- és oktatási környezetek szórakoztatóvá és izgalmassá válnak, amely által jelentősen növekedni kezd a felhasználó motivációja és lojalitása, így a korábbinál nagy valószínűséggel lényegesen jobb eredmények jönnek létre." 

 

Hajós Cecília és Regicz Tamás (mindketten az Activiteam-Art-tól) a személyes kommunikáció és technológia kapcsolatáról, így a csapatépítés jövőjéről beszéltek. Előadásukban hangsúlyozták, hogy a technológiai fejlődés nem tudja helyettesíteni a személyes kapcsolatot. Ez a személyes kapcsolat által tud jól működni együtt az ember és a gép az élményrendezvények létrehozásában. Úgy látják, hogy a 2016 trendjei a csapatépítés világában az egyre inkább technológiákra épülő szolgáltatások lesznek, ahol a résztvevőket (tömegeket) egyszerre tudják bevonni közösségi játékokba, élményekbe.

 

Sárosi Róbert, a Duelbox vezetője az előtte lévő két előadás tartalmának gyakorlati megvalósításáról beszélt, arról, hogy hogyan játsszon egy tömeg. Gyakorlati példákkal bemutatta, hogy a mostani technológiai fejlődések (5G, a dolgok internete, a Big Data, a Web 3.0) milyen lehetőséget adnak a rendezvény szervezők számára.

Kulcsszavak: konferencia gamification

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megérkezett a Huawei első 5G-s okostelefonja

Már Magyarországon is elérhető a Huawei legújabb okostelefonja. A gyártó dupla chipkészlettel szerelte fel a Mate 20 X (5G)-t: a készülék a Huawei 7 nm-es Kirin 980-as lapkája mellett megkapta az ötödik generációs hálózati teljesítményért felelős többmódú Balong 5000-et is. 

2019. október 18. 04:58

Az új Epson SureColor nyomtatók kivételes minőséget és sokoldalúságot biztosítanak

Az Epson bemutatja első, 12 színkomponenst használó nagy formátumú nyomtatóit, amelyek minden eddiginél szélesebb színteret biztosítanak 99%-os Pantone-lefedettséggel*. 

2019. október 17. 18:33

Idén is elindult a Digitális Esély pályázat!

„Digitális Esély 2019” címmel immáron hatodik alkalommal hirdeti meg közös pályázatát a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács (NHIT) és az SAP – jelentette be Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója, és Vágujhelyi Ferenc, az NHIT elnöke az Infotér konferencián. A pályázat célja hátrányos helyzetű gyermekek, fiatalok infokommunikációs felzárkózásának és digitális oktatásának támogatása.

2019. október 17. 16:42

Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat

Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, ‘Az Év Honlapjára’. A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, influencer kampányokat, digitális marketing- és technológiai megoldásokat 26 kategóriában várja a szakmai zsűri, november 6-án éjfélig. Itt a legjobb lehetőség, hogy megmérettesd a digitális marketinged!

2019. október 17. 15:18

SUSE CaaS Platform 4: a felügyelő, akire bátran rábízhatja konténereit

Már elérhető a SUSE CaaS Platform 4, a SUSE konténerfelügyeleti platformjának legfrissebb kiadása. A megoldás egyszerűsíti a legszélesebb körben használt konténerfelügyeleti megoldás, a Kubernetes használatát, ezáltal lehetővé teszi a fejlesztő és DevOps csapatok számára a konténeralapú szolgáltatások bevezetését és üzemeltetését mind a helyszínen, mind pedig hibrid vagy többfelhős környezetben. 

2019. október 17. 13:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás